beantwoord

Kan ik mijn datum van mijn e-ticket nog wijzigen?

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Ik heb een e-ticket gekocht, maar ik heb de verkeerde datum ingevuld. Ik wilde graag vandaag reizen, kan ik mijn gegevens op het e-ticket nog aanpassen?
icon

Beste antwoord door 17 juni 2014, 11:33

Helaas, Angel eenmaal bestelde en betaalde e-tickets kun je achteraf niet meer wijzigen.
Ook vindt er geen restitutie plaats.

Wijzigen van de datum is ook niet mogelijk, omdat informatie daarover ook in de geldigheidskenmerken zijn verwerkt.

Bekijk origineel

5 reacties

Helaas, Angel eenmaal bestelde en betaalde e-tickets kun je achteraf niet meer wijzigen.

Wijzigen van de datum is ook niet mogelijk, omdat informatie daarover ook in de geldigheidskenmerken zijn verwerkt.
Beste Angel, Welkom op het NS Service Forum! Het antwoord van Geus is juist; een e-ticket kan niet niet meer worden gewijzigd. Daarnaast bieden wij bij e-tickets ook geen restitutie, tenzij het ticket niet gedownload is en de datum van reizen inmiddels verstreken is.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Overige Producten' en daarnaast heb ik ook de titel van het topic aangepast om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Dank u wel voor een snelle reactie maar ik heb het niet geprint...wel geopend maar niet uitgeprint.
Zo kwam ik er achter dat ik de verkeerde datum erop had staan...
Kan het echt geen andere mogelijkheid zijn?

Susan NS schreef:

Beste Angel, Welkom op het NS Service Forum! Het antwoord van Geus is juist; een e-ticket kan niet niet meer worden gewijzigd. Daarnaast bieden wij bij e-tickets ook geen restitutie, tenzij het ticket niet gedownload is en de datum van reizen inmiddels verstreken is.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Overige Producten' en daarnaast heb ik ook de titel van het topic aangepast om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Dank u wel voor de reactie...

Geus schreef:

Reputatie 3
Zodra je het bestand geopend hebt, dan is hij gedownload. Helaas kunnen wij dan niets betekenen. Het enige wat je kunt proberen is de twee tickets schriftelijk opsturen naar ons met een begeleidend schrijven erbij, maar ik kan niet toezeggen dat je hier restitutie voor gaat ontvangen. Dit zul je dan even af moeten wachten.

Reageer