beantwoord

Kan ik mijn geprinte e-ticket nog wijzigen ?

• 23 april 2014
  • 6 reacties
  • 14914 Bekeken

Onlangs heb ik twee e-tickets besteld om te reizen van Den Haag Centraal naar Doetinchem.
Wegens omstandigheden moeten mijn vriendin en ik in Tilburg (station Tilburg Universiteit) zijn, in plaats van Doetinchem.

Is het mogelijk om een nieuwe e-ticket te ontvangen, waar ik zelf de eindbestemming van in kan vullen?
Het betreft een reis op 27-04-2014.

Groeten,

Pascal Aaldering
icon

Beste antwoord door Mike 23 april 2014, 10:13

Hoi Pascal,
Naar mijn weten, en wat ik uit de informatie haal op de website van NS is het annuleren/wijzigen van een bestelde en betaalde e-ticket niet meer mogelijk.

"Voor e-tickets geldt dat annuleren van eenmaal bestelde en betaalde e-tickets niet mogelijk is."
Zie hier: http://www.ns.nl/reizigers/producten/losse-kaartjes/e-ticket.html

Bekijk origineel

6 reacties

Gemakkelijk verdiend , he n.s., zo krijgen jullie de fyra wel terug betaald, ik bedoel maar vergissen is menselijk en kan iedereen gebeuren.
Het zijn toch euro's en zo word de n.s. steeds populairder bij de bevolking.
Eergisteren eticket gekocht , kreeg ik gisteren te horen dat de afspraak is verzet ,eticket, 11,62 euro , voor gratis en voor niks nu voor de n.s., doet niet aan restitutie.
Reputatie 1
Gemakkelijk verdiend , he n.s., zo krijgen jullie de fyra wel terug betaald, ik bedoel maar vergissen is menselijk en kan iedereen gebeuren.
Het zijn toch euro's en zo word de n.s. steeds populairder bij de bevolking.
Eergisteren eticket gekocht , kreeg ik gisteren te horen dat de afspraak is verzet ,eticket, 11,62 euro , voor gratis en voor niks nu voor de n.s., doet niet aan restitutie.

Niemand verplicht jou om een e-ticket kopen je had ook gewoon een kaartje bij de automaat kunnen kopen of reizen met de OV chip bij vertrek.
Reputatie 4
Gemakkelijk verdiend , he n.s., zo krijgen jullie de fyra wel terug betaald, ik bedoel maar vergissen is menselijk en kan iedereen gebeuren. Het zijn toch euro's en zo word de n.s. steeds populairder bij de bevolking.
Als je kunt wijzigen kun je zowel het oude als het nieuwe ticket printen en gebruiken.
Kortom dan kan iedereen onbeperkt frauderen.

Daarom wordt ook geadviseerd e-tickets pas op het laatste moment aan te schaffen.
Hoi Pascal,
Naar mijn weten, en wat ik uit de informatie haal op de website van NS is het annuleren/wijzigen van een bestelde en betaalde e-ticket niet meer mogelijk.

"Voor e-tickets geldt dat annuleren van eenmaal bestelde en betaalde e-tickets niet mogelijk is."
Zie hier: http://www.ns.nl/reizigers/producten/losse-kaartjes/e-ticket.html

Hoi Pascal,
Zoals Mike al terecht opmerkt kunnen eenmaal bestelde en ontvangen E-tickets volgens de daarvoor geldende voorwaarden niet meer gewijzigd worden.
Ook restitutie is volgens diezelfde voorwaarden niet mogelijk.

E.e.a. staat ook op het E-ticket zelf afgedrukt.
Beste PascalAaldering, Welkom op het NS Service Forum! Zoals Mike en Hans al hebben aangegeven is dit inderdaad niet mogelijk. Je kunt het beste een nieuw e-ticket aanvragen. Ik heb je topic verplaatst naar 'Overige Producten' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer