beantwoord

Kan ik mijn kaartje in de app wisselen of zoiets?

  • 10 december 2018
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Ik heb zojuist een treinkaartje in de app gekocht met Ideal,
de bedoeling was dat deze voor morgen zou zijn, maar ik heb hem per ongeluk voor vandaag gekocht. Is er een manier waarop ik dit kan veranderen naar morgen?

Bedankt voor het helpen!
icon

Beste antwoord door Slidestops 10 december 2018, 22:15

Nee dit is helaas niet mogelijk. Je zou de klantenservice kunnen bellen om te kijken of ze iets kunnen betekenen. Maar ik vrees het ergste..
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Nee dit is helaas niet mogelijk. Je zou de klantenservice kunnen bellen om te kijken of ze iets kunnen betekenen. Maar ik vrees het ergste..
Hallo fjbakker en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig om te lezen dat je een verkeerd ticket hebt aangeschaft. Volgens de voorwaarden heb je geen mogelijkheid tot restitutie, zoals Slidestops ook al aangeeft. Ik wil je adviseren contact op te nemen via onze Klantenservice om zodoende te kijken of er wellicht toch iets mogelijk is. De beste optie is onze Live Chat of de Sociale Media.

Reageer