beantwoord

Kan ik nog personen toevoegen aan het NS Groepsretour?

• 28 July 2014
  • 8 reacties
  • 1131 Bekeken

Hoi,

Ik heb zojuist een groepsretour gekocht echter heb ik hem per ongeluk voor vier personen gekocht ipv de bedoelde zes personen. Kan dit nog aangepast worden ?

Alvast bedankt

Norbert
icon

Beste antwoord door Stephan NS 29 July 2014, 09:31

Bekijk origineel

8 reacties

Lijkt me een mooie vraag voor de Klantenservice (030 751 51 55).
Als er al wat gewijzigd kan worden (hetgeen ik betwijfel) zullen zij dat toch moeten aanpassen.
Klantenservice is telefonisch te bereiken tot 22:00 uur.
Hoi Hertog,

Zojuist contact gehad met de klantenservice. Helaas kon er niks meer aan gedaan worden omdat ik de vier personen al ingeschreven had en hem daarmee verzilverd

Wel jammer want nu kost me dit, mijn foutje 75 euro. Uiteraard regels zijn regels maar ik had iets meer verwacht

Groet,
Norbert.
Als je voor 2 personen €75 euro kwijt bent, dan zou je toch een 2e groepsretour voor €49 kunnen aanschaffen. Beperk je de schade toch enigszins.
Er staat nergens dat je alle 4 die dagretours MOET gebruiken. Als je er op die manier 2 van gebruik scheelt het toch €26.
Als je voor 2 personen €75 euro kwijt bent, dan zou je toch een 2e groepsretour voor €49 kunnen aanschaffen. Beperk je de schade toch enigszins.
Er staat nergens dat je alle 4 die dagretours MOET gebruiken. Als je er op die manier 2 van gebruik scheelt het toch €26.

Hoi Hertog,

Goeie tip, ga ik doen. Jij werkt voor het NS Serviceteam ?

Groet,
Norbert.

Hoi Hertog,

Goeie tip, ga ik doen. Jij werkt voor het NS Serviceteam ?

Groet,
Norbert.

Nee, met die club heb ik in het geheel niets van doen. Die hebben "NS" achter hun naam staan en een klein NS logootje in hun avatar.
Zo ver ben ik nooit gekomen. Door zo af en toe eens met de trein te reizen probeer ik een kleine bijdrage aan hun zakgeld te leveren :)
Kortom, ik ben slechts een eenvoudig forum bezoeker om hier dan weer mijn eigen ervaringen met anderen te delen.
Hallo norbertpil,

Welkom op het NS Serviceforum. Reeds aangeschafte e-tickets (waaronder het NS Groepsretour) kunnen helaas niet gewijzigd worden. Een tweede Groepsretour aanschaffen is inderdaad een goede tip van Hertog. Voor de volgende keer is het advies om pas een e-ticket/Groepsretour aan te schaffen wanneer je helemaal zeker weet wanneer je gaat reizen en met wie. 🙂 Ik heb je titel nog wat aangepast, zodat deze beter vindbaar wordt voor anderen.

Groet,
Stephan

@ Hertog; ik heb je een na laatste reactie verwijderd, stond er namelijk dubbel ;)
Hoi Stephan,

Dank je wel voor je reactie. Ik neem natuurlijk alleen contact op met de klantenservice als ik vragen heb of als er iets fout is gegaan (in mijn geval).

Het wel mogelijk maken van toevoegen van extra reizigers zal voor de NS geen voordeel opleveren. In tegendeel het levert meer reizigers op tegenover minder inkomsten. Echter zal het voor de klant waarschijnlijk wel erg fijn zijn als ze toch gemakkelijk nog een of twee extra mensen toe kunnen voegen.

Goed, extra reizigers toevoegen is niet mogelijk. Is het aanpassen van het reisdoel en/of deelnemers wel mogelijk ? Daarmee zou ik ook geholpen zijn

Groet,
Norbert
Graag gedaan!
Ook het aanpassen van het reisdoel/namen van deelnemers is niet mogelijk. Dit heeft er mee te maken dat er een pdf-bestand wordt aangemaakt, die je kunt uitprinten en dus niet meer kan worden gewijzigd. Als we dit wel mogelijk zouden maken, dan zou je een andere naam op het e-ticket kunnen zetten terwijl er geen prijs voor wordt betaald.. 😉 Vandaar dat we altijd adviseren om goed alles te controleren voordat je daadwerkelijk het e-ticket bestelt en betaalt, want wijzigingen zijn niet mogelijk.

Reageer