beantwoord

Kan ik nu al een e-ticket boeken voor 4 december

• 4 juni 2014
  • 6 reacties
  • 581 Bekeken

Ik heb zojuist 4 e-tickets besteld bij spoordeelwinkel.nl.Ik wil deze gebruiken op 4 en 14 december aanstaande Om niet tot het laatst te wachten met bestellen bij NS, met alle mogelijke gevolgen van dien, wil ik deze nu bestellen. Kan dat nu al voor december
icon

Beste antwoord door Anonymous 4 juni 2014, 19:55

Beste ahkleine, Welkom op het NS Service Forum! Om wat voor e-tickets gaat het precies? Vaak kan je deze couponcodes maar tot een bepaalde tijd verzilveren en gebruiken. Heb je in de voorwaarden gekeken tot wanneer je van deze kaartjes gebruik kan maken? E-tickets verzilveren kan, zoals Inkie al aangeeft, vanaf 2 maanden voor de datum waarop je ermee kunt reizen.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Overige Producten' om de vindbaarheid van je topic te vergroten.
Bekijk origineel

6 reacties

Dit kan maximaal 2 maanden vantevoren.
Ingrid
Tenminste een gewone enkele reis of dagrerour... of bedoelde u een ander soort e-ticket?
Ingrid
Beste ahkleine, Welkom op het NS Service Forum! Om wat voor e-tickets gaat het precies? Vaak kan je deze couponcodes maar tot een bepaalde tijd verzilveren en gebruiken. Heb je in de voorwaarden gekeken tot wanneer je van deze kaartjes gebruik kan maken? E-tickets verzilveren kan, zoals Inkie al aangeeft, vanaf 2 maanden voor de datum waarop je ermee kunt reizen.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Overige Producten' om de vindbaarheid van je topic te vergroten.
Susan NS

Het gaat om e-tickets die ik gekocht heb bij spoordeelwinkel.nl in combinatie met een hotelovernachting op schiphol. De treinreis maak ik pas op 4 december de dag voor vertrek op schiphol. Het retourticket hoop ik te gebruiken op 14 december nadat we op schiphol geland zijn. Ik heb de couponcodes vcanmiddag van spoordeelwinkel ontvangen en wilde toen direct de tickets hiermee kopen bij NS. Dit lukte niet omdat ik de datum 4 december niet kon selecteren. Heb toen de webpagina maar snel verlaten in de hoop dat de couponcode niet vervallen was. later bleek dit niet het geval te zijn toen ik geprobeerd heb nogmaals een ticket te boeken. Ook toen was 4 december nog niet mogelijk
In de voorwaarden lees ik:
"Dit arrangement is te boeken t/m 30 juni 2014"

Zie ook: http://www.spoordeelwinkel.nl/product/juni/hotel-schiphol
Badge
Ahkleine, je dient nog even te wachten. Het e-ticket kan max 2 maanden van tevoren aangevraagd worden. En lees ajb de voorwaarden van de link van Geus goed door.

Reageer