beantwoord

Kan ik ook mijn geld terug krijgen voor het kaartje van de fiets?

Ik heb begin van de middag een kaartje gekocht voor mijn fiets die ik mee wou nemen van leeuwarden naar groningen. Ik heb deze niet kunnen gebruiken omdat de trein van leeuwarden naar groningen niet reed. Ik wou toen over Meppel gaan en dan naar groningen maar ook op dit traject was er een storing waardoor er bussen reden en ik mijn fiets dus niet mee kon nemen.
icon

Beste antwoord door Thom 4 september 2017, 15:43

Van Leeuwarden naar Groningen rijdt een Arriva-trein. Hun fietskaartje is goedkoper maar niet geldig bij NS. Weet u zeker dat u een fietskaartje had van NS? Als dat laatste het geval is zou ik in Leeuwarden even naar het loket gaan. Een fietskaartje is de hele dag geldig en op elk traject maar wie weet is men u ter wille in verband mer de stroring. Heeft u een Arrivakaartje dan moet u niet bij NS zijn.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Van Leeuwarden naar Groningen rijdt een Arriva-trein. Hun fietskaartje is goedkoper maar niet geldig bij NS. Weet u zeker dat u een fietskaartje had van NS? Als dat laatste het geval is zou ik in Leeuwarden even naar het loket gaan. Een fietskaartje is de hele dag geldig en op elk traject maar wie weet is men u ter wille in verband mer de stroring. Heeft u een Arrivakaartje dan moet u niet bij NS zijn.

Reageer