beantwoord

Kan ik op 8 juli nog een papieren kaartje of e-ticket kopen?

• 2 juni 2014
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

We komen 8 juli 2014 terug van vakantie. Kunnen we voor die terugreisdatum nu nog een e-ticket kopen? We hebben geen OV-chipkaart
icon

Beste antwoord door Loes 2 juni 2014, 21:22

We komen 8 juli 2014 terug van vakantie. Kunnen we voor die terugreisdatum nu nog een e-ticket kopen? We hebben geen OV-chipkaart

Hoi Frans,

Na 9 juli kan er nog steeds een E-ticket en wegwerp OV-chipkaarten gekocht worden. Op 8 juli zijn de bekende papieren kaartjes er nog. Je bent niet verplicht een OV-chipkaart aan te schaffen. De wegwerp OV-chipkaarten worden nu al bij de servicebalies verkocht. Op 8 juli is de situatie als het goed is nog als vanouds.

Fijne vakantie alvast.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Frans,

Na 9 juli kan er nog steeds een E-ticket en wegwerp OV-chipkaarten gekocht worden. Op 8 juli zijn de bekende papieren kaartjes er nog. Je bent niet verplicht een OV-chipkaart aan te schaffen. De wegwerp OV-chipkaarten worden nu al bij de servicebalies verkocht. Op 8 juli is de situatie als het goed is nog als vanouds.

Fijne vakantie alvast.
dank je wel, Loes!

Fijne vakantie alvast.[/quote]
Hoi Frans Hellebrand, ik zie dat Loes je goed op weg heeft geholpen. Je kunt op 8 juli inderdaad nog een papieren kaartje aanschaffen bij de kaartautomaat. Daarnaast kun je nu ook al een e-ticket kopen, klik hier voor meer informatie. Ik heb je topic verplaatst naar "Overige producten" en je titel aangepast, zodat deze beter vindbaar wordt. Fijne vakantie!

Reageer