beantwoord

kan ik op station een dubbele etick bestelling omruilen?

• 25 juli 2014
  • 3 reacties
  • 378 Bekeken

Ik heb net mijn 2 e-tickets verzilverd voor mijn uitje naar zeeland. Nu zie ik dat ik beide heb uitgeprint voor de dag van morgen, terwijl ik een nodig heb om terg te komen. Deze zijn persoonsgebonden.
icon

Beste antwoord door Brian NS 25 juli 2014, 08:32

Beste ushuiske,

Het is niet mogelijk om een e-ticket om te ruilen op het station. Alleen de klantenservice kan een nieuw ticket voor je aanmaken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je NAW-gegevens + e-mailadres? Dan ga ik even kijken wat ik voor je kan doen.

Bekijk origineel

3 reacties

Beste ushuiske,

Het is niet mogelijk om een e-ticket om te ruilen op het station. Alleen de klantenservice kan een nieuw ticket voor je aanmaken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je NAW-gegevens + e-mailadres? Dan ga ik even kijken wat ik voor je kan doen.

Beste ushuiske,

Zijn de voorwaarden voor het e-ticket gewijzigd?
Tot nu toe gold altijd dat e-tickets niet konden worden gewijzigd of geannuleerd en ook dat restitutie niet mogelijk was.

Jouw reactie doet voorkomen alsof dat allemaal niet meer van kracht is en een reeds verzilverd e-ticket toch nog kan worden gewijzigd.

Jammer dat ik dit niet eerder wist. Vorige maand nog per vergissing een verkeerde datum ingevuld, e-ticket door de versnipperaar en PDF-bestand verwijderd.
Ging maar om €3,70 dus ook weer niet de hele wereld, maar gewoon het principe.
Ushuiske geeft aan dat beide tickets op dezelfde datum staan. Als wij kunnen zien dat beide tickets dezelfde gegevens bevatten, zullen wij hier coulant mee omgaan. Je kan namelijk maar 1 ticket gebruiken op een dag. Wij zorgen er dan voor dat de klant nog een ticket krijgt voor de terugweg.

Reageer