beantwoord

Kan je een extra groepsretour ticket bijbestellen wanneer je al hebt besteld?

  • 17 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Kan je een extra ticket nabestellen?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 17 oktober 2014, 19:46

Hallo Sisi. Welkom op het NS serviceforum! Om je topic beter tot zijn recht te laten komen heb ik het verplaatst naar het subforum overige producten. Als je de hele bestelling al hebt afgerond is het niet meer mogelijk op een extra groepsretour ticket na te bestellen. Voor deze extra reiziger zal je een apart vervoerbewijs dienen aan te schaffen. Een andere mogelijkheid is dat je nogmaals het groepsretour besteld met het juiste aantal reizigers en dan kan je vervolgens een privébericht sturen voor restitutie (na de reisdatum). Ik moet dan wel kunnen constateren dat het exact dezelfde reis- en persoonsgegevens bevat en je dient het dan ook eerst zelf te betalen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Sisi. Welkom op het NS serviceforum! Om je topic beter tot zijn recht te laten komen heb ik het verplaatst naar het subforum overige producten. Als je de hele bestelling al hebt afgerond is het niet meer mogelijk op een extra groepsretour ticket na te bestellen. Voor deze extra reiziger zal je een apart vervoerbewijs dienen aan te schaffen. Een andere mogelijkheid is dat je nogmaals het groepsretour besteld met het juiste aantal reizigers en dan kan je vervolgens een privébericht sturen voor restitutie (na de reisdatum). Ik moet dan wel kunnen constateren dat het exact dezelfde reis- en persoonsgegevens bevat en je dient het dan ook eerst zelf te betalen.

Reageer