beantwoord

Kan je je anonieme OV chipkaart opladen bij de balie met 50 euro?

• 6 mei 2014
  • 3 reacties
  • 1889 Bekeken

Hallo,

Ik heb de komende periode geen beschikking over mijn pinpas maar ik zou wel graag mijn ov chipkaart willen opwaarderen. Ik wil hem graag opwaarderen met 50 euro en daarover beschikking niet in kleingeld, kan ik gewoon naar de balie gaan bij station Hoorn en dat de persoon achter de balie met ov chipkaart opwaardert en ik haar betaal?

Met vriendelijke groet,

Bjorn
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 mei 2014, 15:28

Gelezen op de website van NS , helemaal onderaan bij vraag 2 in het gele vlak :

"U kunt saldo laden bij alle NS-kaartautomaten. U kunt ook terecht bij de NS-servicebalie, ov-chipkaart.nl en de overige oplaadpunten voor de OV-chipkaart"

Hou er wel rekening mee dat voor handelingen aan de balie een kleine toeslag kan worden berekend.
Bekijk origineel

3 reacties

Gelezen op de website van NS , helemaal onderaan bij vraag 2 in het gele vlak :

"U kunt saldo laden bij alle NS-kaartautomaten. U kunt ook terecht bij de NS-servicebalie, ov-chipkaart.nl en de overige oplaadpunten voor de OV-chipkaart"

Hou er wel rekening mee dat voor handelingen aan de balie een kleine toeslag kan worden berekend.
Beste banaan234, Welkom op het NS Service Forum. Leuk dat ook jij je weg naar het forum gevonden hebt. Het antwoord dat Hans heeft gegegeven is juist. Alvast een goede reis gewenst! Ik heb je je topic verplaatst naar 'Overige Producten' om devindbaarheid van dti topic te vergroten.
Voor het opladen van een OV-Chipkaart aan de balie wordt geen toeslag gevraagd. OV-chipkaarten kun je overigens bij elke OV-balie laten opladen, zoals bij HTM, GVB, RET, GVU en anderen.

Reageer