beantwoord

Kan je met een dag retour (van de Hema) op een andere plaats uitchecken dan dat je bent ingestapt.

• 25 september 2017
  • 5 reacties
  • 134 Bekeken

Goedemorgen, ik heb een vraag ik ga met de trein opstappen in bv. Amsterdam en ik stap op de terug weg uit in Alkmaar mag dat met e
een dag retour van de Hema?

of moet je dan ook weer in amsterdam uitstappen omdat je daar ook bent ingestapt.
icon

Beste antwoord door GroeneRuiter 25 september 2017, 10:48

Van waar naar waar gaat uw reis? U mag zolang passeren als u wil zolang het station op de reisroute. Bijv. Dagretour Amsterdam-Maastricht, met dit ticket is het mogelijk om uit te stappen in Utrecht, Den Bosch, Eindhoven etc. Zolang het op de route ligt.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge
Van waar naar waar gaat uw reis? U mag zolang passeren als u wil zolang het station op de reisroute. Bijv. Dagretour Amsterdam-Maastricht, met dit ticket is het mogelijk om uit te stappen in Utrecht, Den Bosch, Eindhoven etc. Zolang het op de route ligt.
Hallo stroetwaag en welkom op het forum!

Het is toegestaan om op elk deel van het traject in en uit te stappen. Als Alkmaar echter niet onderweg is, is het niet toegestaan. Begrijp je wat ik bedoel en gaat het lukken zo?
Reputatie 7
Badge
TIP: Als je de E-ticket aanmaakt, kan je "Alkmaar" als beginstation invullen. Je route is dan bijna altijd langs Amsterdam, waar je op de terugreis uitstapt en niet verder reist.
Reputatie 7
Badge
Of heen in Amsterdam instapt, en terug naar Alkmaar reist.
Dank jullie wel het is duidelijk zo.

Reageer