beantwoord

Kan je met een NS Groepsretour ook alleen reizen?

• 5 juli 2014
  • 4 reacties
  • 908 Bekeken

Ik heb met een groep de ns groepsretour gekocht. Echter kan ik pas later vertrekken dan de groep. Kan ik dan met het groepsretour alleen reizen of is dit kaartje dan niet geldig?
icon

Beste antwoord door Thom 5 juli 2014, 11:31

Hoi Ri.anne: Ja dat kan en is geen probleem. Sterker nog: het is het principe van het groepsretour dat iedereen vanaf een verschillende plaats naar de vastgelegde eindbestemming kan gaan. U mag rustig alleen reizen en uw kaartje is echt gewoon geldig, zelfs al zou u de hele reis niemand van uw groep tegenkomen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hoi Ri.anne: Ja dat kan en is geen probleem. Sterker nog: het is het principe van het groepsretour dat iedereen vanaf een verschillende plaats naar de vastgelegde eindbestemming kan gaan. U mag rustig alleen reizen en uw kaartje is echt gewoon geldig, zelfs al zou u de hele reis niemand van uw groep tegenkomen.
Welkom op het forum ri.anne!

Met het NS Groepsretour kan je vanaf verschillende stations vertrekken, zolang je als groep maar naar dezelfde eindbestemming reist. Het is dus geen probleem om in je eentje te reizen of later te vertrekken.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar past je vraag het beste thuis.
Geldt dit ook voor de terugweg? Kunnen reizigers terug naar andere bestemmingen en dus ook op een ander tijdstip.
Het werkt voor iedere reiziger hetzelfde als wanneer ze elk individueel een normale retour hebben gekocht. Er mag op andere tijden gereisd worden dan andere leden van de groep. Elke groepslid reist op de terugweg weer terug naar de plaats waar deze op de heenweg is opgestapt.

Reageer