beantwoord

Kan mijn Etickets niet gebruiken wegens overlijden.

  • 4 juni 2014
  • 3 reacties
  • 305 Bekeken

Ik heb voor a.s. zaterdag twee etickets. Maar vandaag is mijn zwager overleden en a.s. zaterdag is de crematie. Al snel vanwege het pinksterweekend.
Kan ik ze nog op een andere dag laten zetten?
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 juni 2014, 00:48

Een dergelijke vraag is kort geleden ook aan de orde geweest.

Misschien zinvol om te lezen wat daar het uiteindelijke antwoord was:

https://forum.ns.nl/acties-uitjes-10/de-datum-mijn-eticket-gewijzigd-worden-2098

Bekijk origineel

3 reacties

Een dergelijke vraag is kort geleden ook aan de orde geweest.
Misschien zinvol om te lezen wat daar het uiteindelijke antwoord was:
https://forum.ns.nl/acties-uitjes-10/de-datum-mijn-eticket-gewijzigd-worden-2098
Ik had al gelezen dat het moeilijk zou worden. Maar bij een overlijden binnen de familie vind ik het wel raar dat je ze niet om kan zetten. Alsof je op zo'n dag nog even met de trein weg zou gaan.
Ik kan eventueel de rouwkaart scannen om te laten zien dat het echt waar is.
Badge
Beste Tantesjaan, welkom op het forum. Ik snap je punt, maar helaas is het echt niet mogelijk om je E-ticket een dag te verzetten of te restitueren. Het vervelende is, is dat een E-ticket zeer fraudegevoelig is. Je kan een E-ticket opnieuw uitprinten en mee reizen. Ik geloof je verhaal wel en ik vind het ook erg vervelend om te lezen dat je niet kan reizen. Maar helaas kan ik nu niks voor je doen.
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst

Ps ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'

Reageer