beantwoord

Kan mijn zoon meereizen met Samenreiskorting?

• 12 August 2014
  • 2 reacties
  • 229 Bekeken

ik heb een dalvoordeel kaart. Kan mijn zoon (12) als ik samenreiskorting op zijn kaart zet ook met 40% korting reizen?
icon

Beste antwoord door Inge NS 12 August 2014, 15:17

Welkom op het forum twarco!

Als je in het bezit bent van een Dal Voordeel abonnement kan je zoon inderdaad doordeweeks na 09:00 en op zaterdag en zondag de hele dag tegen 40% korting met je meereizen. Je kunt de Samenreiskorting op de kaart laden via de knop 'Laden overige producten'. Om te kunnen inchecken dient er minstens €10,- op de OV-chipkaart van je zoon te staan.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

2 reacties

Ja, dat kan als u samen reist en incheckt in de Voordeeluren. Uzelf krijgt slechts korting in de Daluren.

De Voordeeluren zijn van 9:00 tot 4:00.
De Daluren zijn van 9:00 tot 16:00 en van 18:30 tot 6:30.

Zowel Daluren als Voordeeluren gelden de hele dag in het weekend en op 'NS Feestdagen'.
Alleen Voordeeluren gelden daarnaast ook de hele dag in juli en augustus, op de vrijdag na Hemelvaart en tussen Kerst en Oud&Nieuw.
Welkom op het forum twarco!

Als je in het bezit bent van een Dal Voordeel abonnement kan je zoon inderdaad doordeweeks na 09:00 en op zaterdag en zondag de hele dag tegen 40% korting met je meereizen. Je kunt de Samenreiskorting op de kaart laden via de knop 'Laden overige producten'. Om te kunnen inchecken dient er minstens €10,- op de OV-chipkaart van je zoon te staan.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer