beantwoord

Keuzedag 1 verbruikt?

• 1 april 2015
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

Hoe weet ik of ik mijn Keuzedag 1 (hele jaar geldig) heb verbruikt?
icon

Beste antwoord door Inge NS 1 april 2015, 12:33

Welkom op het forum C. Wessels!

Je kunt dit checken door je OV-chipkaart te scannen bij de NS Kaartautomaat en vervolgens te kiezen voor 'Ophalen keuzedag'. Je ziet dan de beschikbare keuzedagen staan. Ik kan dit ook eventueel voor je nagaan. In dat geval ontvang ik graag een privébericht met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en kaartnummer. Als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, kom je op mijn profiel terecht, waar je mij via de blauwe knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het forum C. Wessels!

Je kunt dit checken door je OV-chipkaart te scannen bij de NS Kaartautomaat en vervolgens te kiezen voor 'Ophalen keuzedag'. Je ziet dan de beschikbare keuzedagen staan. Ik kan dit ook eventueel voor je nagaan. In dat geval ontvang ik graag een privébericht met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en kaartnummer. Als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, kom je op mijn profiel terecht, waar je mij via de blauwe knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Dank je wel, Inge! Ik heb je inmiddels een privébericht verstuurd. Chris.
Reputatie 7
Badge +4
Bij ophalen keuzedag staat in eerste instantie de tweemaandelijkse keuzedag klaar. Is die verbruikt dan wordt de kaart zichtbaar die een jaar geldig is. Een dag voor het vervallen van uw tweemaandelijkse keuzedag ziet u wel drie opties; eventueel de dan geldige tweemaandelijkse kaart, de eventueel nog aanwezige kaart die een jaar geldig is en dan de kaart die de volgende twee maanden geldig is, na een dag dan.

U kunt ook bij ophalen bestelling kijken - maar de bestelling dan niet ophalen natuurlijk als het alleen voor informatie is - en daarnaast op Mijn NS is er ook een overzicht. Dan moet u wel een account aanmaken maar dat is erg eenvoudig.

Reageer