beantwoord

keuzedag als de kaartautomaten niet werken

  • 6 november 2019
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

Vandaag had ik met een keuzedag willen reizen, maar alle kaartautomaten zijn door een storing buiten werking. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Danny NS 6 november 2019, 10:32

Hoi SjaakK,

Dat is vervelend! Ik zie momenteel geen landelijke storing. Op welk station was dat? Dan check ik deze automaten voor je.

 

Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice om eventueel een vergoeding aan te vragen als je nu op saldo reist in plaats van jouw Keuzedag.

 

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi SjaakK,

Dat is vervelend! Ik zie momenteel geen landelijke storing. Op welk station was dat? Dan check ik deze automaten voor je.

 

Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice om eventueel een vergoeding aan te vragen als je nu op saldo reist in plaats van jouw Keuzedag.

 

Het was op station Gilze en Rijen om 08:45

Heb je dan de heenreis op saldo gedaan? Als de terugreis wel met de Keuzedag was dan kan je aan onze klantenservice vragen of ze je de heenreis willen vergoeden (als deze na 8:55 uur begon). 

De heenreis was op saldo, na 09:00. De terugreis is wel met keuzedag. Ik zal contact opnemen met de klantenservice. Bedankt. 

Dat is helemaal goed! Succes. :)

Reageer