Gisteren een reis gemaakt van feanwalden naar leeuwarden. ( arriva)
bij het voor de kaartlezer houden verscheen in beeld , keuzedag, verder niets.
Ik was dus mijn keuze dag kwijt zonder dat ik met de NS heb gereisd.
graag zag ik die dag weer terug.
Beste antwoord door Jesse NS
Goedemorgen johann en welkom op de NS Community,
Wanneer je een Keuzedag op je OV-Chipkaart laadt en vervolgens incheckt in de daluren (en dus ook in het weekend), wordt de Keuzedag geactiveerd. Je reist dan dus effectief met de Keuzedag, ook wanneer je reist met Arriva.
Helaas is het niet mogelijk om een Keuzedag weer terug te zetten. Mijn excuses voor het ongemak.
Wanneer je een Keuzedag op je OV-Chipkaart laadt en vervolgens incheckt in de daluren (en dus ook in het weekend), wordt de Keuzedag geactiveerd. Je reist dan dus effectief met de Keuzedag, ook wanneer je reist met Arriva.
Helaas is het niet mogelijk om een Keuzedag weer terug te zetten. Mijn excuses voor het ongemak.
Keuzedagen zijn bij alle treinvervoerders geldig en worden bij de eerstvolgende treinreis aangesproken na het op de kaart zetten.
Mogelijk dacht je dat een keuzedag alleen bij NS geldig was en dat als deze niet zou worden gebruikt als je met Arriva ging reizen. Je weet nu voor een volgende keer dat je een keuzedag het beste pas op de kaart kunt zetten als je deze wilt gaan gebruiken. Een keuzedag kan niet meer teruggegeven worden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.