Keuzedag niet kunnen gebruiken

• 29 juli 2015
  • 1 reactie
  • 133 Bekeken

Gisteren 28-07-2015 wilde ik mijn keuzedag opnemen die geldig is tot 31-07-2015
Mijn kaart nummer is 3528 2034 1606 5034. De computer zei dat die keuzedag beschikbaar was maar weigerde de vrije dag te openen. Het gevolg is dat van mijn kaart de kosten van het reizen naar en van Utrecht van mijn tegoed is afgeschreven.
Ik vind dat ik recht op 6,40. en hoop dat bij de volgende keuzedag het systeem wel goed werkt. Waarschijnlijk ga ik dan veel verder dan Utrecht. Met vriendelijke groeten. A. Ransdorp Amersfoort

1 reactie

Welkom op het forum 2wadton2!

Vervelend dat je je keuzedag niet hebt kunnen activeren en daardoor hebt moeten betalen voor je reis. Ik zou je willen aanraden om na 31 juli even contact op te nemen met onze klantenservice. Als je de keuzedag dan niet inmiddels voor een andere reis hebt gebruikt, kom je in aanmerking voor compensatie van de reiskosten van 28 juli. Onze klantenservice is 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten, te mailen of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer