beantwoord

keuzedag "tot" moet zijn "tot en met" nog steeds niet veranderd op mijn ns

• 19 februari 2015
  • 8 reacties
  • 212 Bekeken

Vandaag heb ik de service telefoon hierover gebeld. Hier kwam ook uit dat "tot" "tot en met "moet zijn.Vragen hierover zijn al vaak gesteld op dit forum. Het is zonde dat dit nog steeds niet aangepast is. Dus klanten bellen nog steeds over deze onduidelijkheid, en medewerkers leggen nog steeds uit dat dit niet klopt. Ik kom uit de IT wereld en aanpassing hiervan is zo gepiept.
Zo hou je elkaar jaren bezig, terwijl het een zucht en scheet op te lossen is.
Zeer slechte beurt van de webmanager van deze site. .
icon

Beste antwoord door Janou NS 19 februari 2015, 18:44

Vandaag heb ik de service telefoon hierover gebeld. Hier kwam ook uit dat "tot" "tot en met "moet zijn.Vragen hierover zijn al vaak gesteld op dit forum. Het is zonde dat dit nog steeds niet aangepast is. Dus klanten bellen nog steeds over deze onduidelijkheid, en medewerkers leggen nog steeds uit dat dit niet klopt. Ik kom uit de IT wereld en aanpassing hiervan is zo gepiept.

Hallo martinvanmourik! Welkom op het NS Forum. Ik heb je signalering opgepakt en doorgezet naar deze desbetreffende afdeling. Hopelijk zal dit snel aangepast worden. Ik heb je topic verplaatst naar "Overige Producten".
Bekijk origineel

8 reacties

Als het wijzigingsverzoek eerst schriftelijk in drievoud moet worden ingediend en vervolgens alle managers een paraaf moeten zetten dan kan het in een bureaucratische organisatie toch al gauw enkele jaren in beslag nemen.
Ik begrijp dat u bij NS werkt. Dat is jammer dat het zo gaat. Zo'n verouderde cultuur kan alleen bij een monopolist werken. In het bedrijfsleven, verlies je je marktaandeel en ga je uiteindelijk op de fles.
Jammer
Nee theofiel werkt niet bij NS maar de kleinste verandering in een tekst aanpassen is blijkbaar al te moeilijk, terwijl de website bijna elk weekend plat ligt door regulier onderhoud.

Hallo martinvanmourik! Welkom op het NS Forum. Ik heb je signalering opgepakt en doorgezet naar deze desbetreffende afdeling. Hopelijk zal dit snel aangepast worden. Ik heb je topic verplaatst naar "Overige Producten".
Ga er maar vanuit dat het niet aangepast kan worden, zoals andere concrete gevallen van foute informatie op de website: https://forum.ns.nl/overige-producten-6/geen-geld-terug-vertraging-aanvragen-op-terugreis-7509
Dat zo´ n webcare meisje niet even een terugkoppeling doet naar IT van hoe kan zoiets nu maanden duren.

Als ze er bij blijft staan heeft een IT figuur dat binnen 5 minuten aangepast....
Ik wil het ook wel even voor de NS doen hoor, stuur de inloggegevens en het is binnen een paar minuten gefixt.
Als het een leuk webcare meisje is denk ik zelfs binnen 2 minuten

Reageer