beantwoord

Keuzedag verkeerd opgenomen

• 11 maart 2019
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Voor het eerst heb ik keuzedagen geactiveerd. De eerste keer is het echter misgegaan omdat ik de dag al opgehaald had terwijl ik de eerstvolgende treinreis deze nog niet wilde gebruiken. Dit was een rit van € 5,30. Daar had ik m natuurlijk niet voor bedoeld.
Is zoiets nog terug te draaien?

Groet.

Jan
icon

Beste antwoord door Erryt NS 11 maart 2019, 10:18

Hallo Oogsplits en welkom bij de NS Community,

Erg spijtig dat dit is gebeurd. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk
op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Oogsplits en welkom bij de NS Community,

Erg spijtig dat dit is gebeurd. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk
op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reputatie 7
Badge +4
Het advies is altijd: Zet de keuzedag er niet op voordat u hem gebruikt en haal hem op op het NS-automaat met 'Ophalen keuzedag'. Dan wordt de keuzedag gekozen die beschikbaar is, en het eerst moet worden gebruikt.
Maak geen gebruik van de gele ophaalpaaltjes in de winkelketens, dan wordt de jaarkeuzedag vaak meegeladen, terwijl dat niet de bedoeling is.

Reageer