beantwoord

Keuzedagen

  • 24 June 2022
  • 6 reacties
  • 251 Bekeken

Blijven oude keuzedagen altijd geldig( vanwege langdurige ziekte niet kunnen gebruiken) en kan je meerdere dagen tegelijk toevoegen bij bestelling ophalen? Of moet het per reis?

icon

Beste antwoord door Aurora NS 24 June 2022, 13:12

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo Tijmen55 en welkom op de Community!

Keuzedagen zijn tegenwoordig een jaar lang geldig vanaf het moment dat ze actief worden. Je krijgt elk jaar bij verlenging van je abonnement een overzicht van je Keuzedagen en wanneer ze precies geldig zijn.
Je kunt dit eventueel ook nakijken in je Mijn NS-account, of op de kaartautomaat.

Reputatie 7
Badge +4

Helaas voor u maar als een keuzedag voor de einddatum niet is gebruikt bent u hem kwijt. Gelukkig zijn ze nu een jaar geldig. Ze blijven in geen geval altijd geldig en ziekte maakt niet uit. Klantenservice kan hooguit een keer coulant zijn met een eticket, maar dat is ongunstig omdat u met een e-ticket zich tijdens de spits niet in de trein mag bevinden  

Meerdere dagen kan wel, maar dan moet er geen keuzedag op uw chipkaart staan. U kunt dan meerdere selecteren en laden. Ik vind het niet verstandig, want de keuzedag wordt dan bij de eerste incheck in de daluren geactiveerd en reizen met korting kan dan niet. Twee keuzedagen heeft nut bij reizen naar het buitenland. In andere gevallen kunt u hem er beter opzetten kort voor u gaat reizen. 
 

 

Oke bedankt voor de reacties. Dan doe ik het gewoon zodra ik op Amsterdam Centraal ben en laad mijn keuzedag.

Wel jammer ik krijg de reacties steeds in mijn Spam map. En zodra ik hem overzet naar mijn inbox en op de link klik hier druk gebeurt er niks. Dus moet ik steeds naar NS Community gaan en dan kan ik de reacties pas lezen. Wel vreemd.

 

Fijn weekend allemaal. 

Reputatie 7
Badge +3

Ach ja, meldingen vanuit de NS community komen al langere tijd terecht in de spam map. Dit is al eens gemeld maar er is nog steeds niets aan veranderd.

 

Belachelijk want zo moeilijk is dat toch niet om het goed te laten verlopen. Ik zal NS nog maar eens een mail sturen. Of het helpt is dan nog maar de vraag natuurlijk. 

Reageer