beantwoord

Keuzedagen bij Dalvoordeeluren abonnement

• 15 februari 2014
  • 4 reacties
  • 427 Bekeken

Iemand die me kan vertellen hoe ik deze 60+n keuzedagen kan bestellen via mijn ns? Heb alles gedfaag wat volgens telefonische info van de klantenservice gedaan diende te worden, codes gekoppekld enz. enz. Maar bestellen? k Zou niet weten hoe. Het scherm dat daarvoor zou moeten verschijnen volgende de klantenservice....verschijnt niet
icon

Beste antwoord door Robby NS 18 februari 2014, 14:13

Hoi G Smit,

Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'Abonnementen'.
Wat voor abonnement heb je? Een voordeelurenabonnement of een dalvoordeel abonnement? Keuzedagen kan je met een Voordeelurenabonnement namelijk niet via je Mijn NS account bestellen. Dit is een 'oud' abonnement van NS. Alleen met de 'nieuwe abonnementen' (waaronder dus het dalvoordeel abonnement) kan je keuzedagen via het Mijn NS account bestellen. Inderdaad moet, zoals Loes hierboven al aangeeft, de OV-chipkaart wel gekoppeld zijn aan het account.

Vriendelijke groet, Robby
Bekijk origineel

4 reacties

Voordeelurenabonnement wordt nog steeds door NS geleverd. Niks "oud" aan dus. Waarom wordt het de Voordeeluren abonnees zo meoilijk genaakt om keuzedagen te bestellen?!
Hoi G Smit,

Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'Abonnementen'.
Wat voor abonnement heb je? Een voordeelurenabonnement of een dalvoordeel abonnement? Keuzedagen kan je met een Voordeelurenabonnement namelijk niet via je Mijn NS account bestellen. Dit is een 'oud' abonnement van NS. Alleen met de 'nieuwe abonnementen' (waaronder dus het dalvoordeel abonnement) kan je keuzedagen via het Mijn NS account bestellen. Inderdaad moet, zoals Loes hierboven al aangeeft, de OV-chipkaart wel gekoppeld zijn aan het account.

Vriendelijke groet, Robby
Wat NSgids zegt, keuzedagen zijn inderdaad te bestellen via Mijn NS account. Het is dan wel belangrijk is dat het Mijn NS account staat gekoppeld met een OV-chipkaart waar een abonnement op staat waar u de Keuzedagen bij kunt bestellen, zoals het oude Voordeelurenabonnement of het Dal Voordeel.
Misschien dat het daar aan ligt?
Hallo,

Welkom op het NS Forum.

Keuzedagen kunt u bestellen via uw Mijn NS account.
Ik hoop dat u hiermee voldoende informatie heeft.

Reageer