keuzedagen bijkopen | NS Community
beantwoord

keuzedagen bijkopen

  • 19 June 2022
  • 5 reacties
  • 153 Bekeken

Kun je naast de 7 keuzedagen, ook keuzedagen bij kopen?

icon

Beste antwoord door Tochjo 19 June 2022, 10:11

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

Nee.

U kunt wel meerdere Dal Voordeel-abonnementen afsluiten en bij elk van die abonnementen Keuzedagen nemen om meer dan zeven Keuzedagen per jaar te krijgen, maar dan betaalt u vanzelfsprekend ook de bijbehorende abonnementskosten, waardoor de prijs voor die extra Keuzedagen zo’n 8,75 euro hoger ligt.

Als u vaak in de daluren reist, misschien is een Dal Vrij-abonnement dan een optie? Hiermee reist u onbeperkt in de daluren. Als u 65 jaar of ouder bent, kost dit abonnement maar 46,80 euro per maand.

dank! dit dacht ik al. Ik ga eens rekenen of Dal Vrij wat voor mij is. 

 

Reputatie 7
Badge +4

Als aanvulling op @Tochjo: een alternatief kan WeekendVrij voor 65 plus zijn, dan betaalt u 21 euro per maand en kunt u vanaf vrijdagavond half zeven vrij reizen in het weekend, zo vaak en zo ver u wilt. In de praktijk zijn dat acht tot tien volle de dagen vrij reizen maar dus wel alleen in het weekend. Feitelijk is dit per dag veel goedkoper dan keuzedagen.

Met Dalvrij reist u vrij, zolang u maar incheckt in de daluren. Ideaal als u wat meer wilt reizen en ook door de week. 

Dat is niets voor mij, ik reis meestal door de week. Maar dank voor de reactie.

 

Reputatie 7
Badge +4

Zelf ben ik Dalvrijreiziger, omgerekend vind ik dat niet duur. In de daluren inchecken is voor veel senioren niet zo’n probleem. Met een paar langere reizen kan het al uit. Er zullen maar weinig senioren zijn die elke dag met de trein gaan. Als u voor de spits incheckt, mag u de reis in de spits afmaken.

Dalvrij kan uw gedrag ook veranderen. U kunt immers bijna reizen wanneer u wilt en dat biedt mogelijkheden die er daarvoor niet of minder waren. En dat voor een halve tank benzine.

Reageer