beantwoord

Keuzedagen en Samenreiskorting

• 22 april 2015
  • 3 reacties
  • 262 Bekeken

Kan ik met mijn keuzedagen ook iemand mee laten reizen ?40% korting
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 22 april 2015, 13:21

Ja, dat mag volgens mij. Keuzedagen zijn gebaseerd op uw Voordeeluren- of Dal Voordeel abonnement, en daarmee voldoet u aan de voorwaarde dat u zelf moet reizen met een NS-abonnement om uw medereiziger 40% korting te mogen geven.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ja, dat mag volgens mij. Keuzedagen zijn gebaseerd op uw Voordeeluren- of Dal Voordeel abonnement, en daarmee voldoet u aan de voorwaarde dat u zelf moet reizen met een NS-abonnement om uw medereiziger 40% korting te mogen geven.
Welkom op het forum uilebalk! Keuzereiziger heeft je al van antwoord voorzien, waarvoor dank! 🙂 Ik heb zijn bijdrage daarom als beste antwoord gemarkeerd. P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
:)Welkom op het forum uilebalk! Keuzereiziger heeft je al van antwoord voorzien, waarvoor dank! 🙂 Ik heb zijn bijdrage daarom als beste antwoord gemarkeerd. P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer