beantwoord

Keuzedagen: verbruik wordt niet (meer) vermeld

• 1 maart 2016
  • 4 reacties
  • 137 Bekeken

Al geruime tijd 60+ keuzedagen bij DalVoordeel abo. Vorig jaar een nieuwe OV-kaart gekregen. Sindsdien is de historie van verbruikte dagen niet meer te zien. Er gaapt een gat tussen 25 mei 2015 en "nu", terwijl de dagen wel worden gebruikt. In MijnNs staat een (1) kaart vermeld, de huidige, en op "mijn producten" staat het keuzedagen gedoe ook gemeld.

NS, legt u dat eens uit aub.
icon

Beste antwoord door Minke NS 1 maart 2016, 18:41

Hoi random, jammer dat het voor jou niet zichtbaar is welke Keuzedagen je nog kunt gebruiken en welke je al hebt gebruikt. Je schrijft dat je de huidige OV-chipkaart die je momenteel gebruikt, hebt gekoppeld. Wanneer het sinds mei 2015 niet meer inzichtelijk is welke Keuzedagen zijn gebruikt, kan het wellicht toch zo zijn dat dit komt doordat je een nieuwe OV-chipkaart hebt ontvangen (kaartvernieuwing). Deze nieuwe OV-chipkaart moet dan namelijk gekoppeld worden aan het MijnNS account. Het gebruik van de Keuzedagen kun je inzien via het tabblad "mijn bestellingen" normaalgesproken. Om te kijken wat er misgaat, wil ik graag met je meekijken. Hiervoor kun je een privébericht sturen met NAW-gegevens en jouw e-mailadres. Je kunt ook via andere kanalen contact opnemen. De mogelijkheden daarvoor vind je hier. Laat je weten voor welke optie je kiest? Dan kunnen meelezers ook weer profiteren van het antwoord 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi random, jammer dat het voor jou niet zichtbaar is welke Keuzedagen je nog kunt gebruiken en welke je al hebt gebruikt. Je schrijft dat je de huidige OV-chipkaart die je momenteel gebruikt, hebt gekoppeld. Wanneer het sinds mei 2015 niet meer inzichtelijk is welke Keuzedagen zijn gebruikt, kan het wellicht toch zo zijn dat dit komt doordat je een nieuwe OV-chipkaart hebt ontvangen (kaartvernieuwing). Deze nieuwe OV-chipkaart moet dan namelijk gekoppeld worden aan het MijnNS account. Het gebruik van de Keuzedagen kun je inzien via het tabblad "mijn bestellingen" normaalgesproken. Om te kijken wat er misgaat, wil ik graag met je meekijken. Hiervoor kun je een privébericht sturen met NAW-gegevens en jouw e-mailadres. Je kunt ook via andere kanalen contact opnemen. De mogelijkheden daarvoor vind je hier. Laat je weten voor welke optie je kiest? Dan kunnen meelezers ook weer profiteren van het antwoord 🙂
De kaart die ik gebruik is gekoppeld. De reizen zijn zichtbaar. Ook de keuzedagen zijn in de reishistorie te vinden.

Onder "Mijn Producten" staat de koppeling ook duidelijk vermeld.

Echter, op "Mijn Startpagina" houdt de historie van keuzedagen op bij september 2015. In "Mijn Meldingen" net zo.

Onder "Mijn keuzedagen inzien" staat ondermeer:

Nog te leveren - 2e klas - Geldig van 25-03-2016 tot 24-05-2016

Dat is dus de huidige kaart. Maar de melding direct eronder, is:

Opgehaald - 2e klas - Geldig van 25-05-2015 tot 24-07-2015

Daar zijn er dus wel een paar tussenuit.
Hoi Random, om hier een duidelijk en zinnig antwoord op te kunnen geven, wil ik hier graag wat dieper induiken. Kun je me een privébericht sturen met jouw NAW-gegevens, e-mailadres en OV-chipkaartnummer? Je mag ook via andere kanalen contact opnemen, hier vind je mijn suggesties. Voor de meelezers zal ik het antwoord plaatsen wanneer dit bekend is.
Hoi Random, ik heb geen privébericht meer van je ontvangen. Dat is niet erg, want het kan ook zo zijn dat je via een ander kanaal hulp hebt gekregen. Wanneer dit het geval is, mag je dit hier eventueel delen zodat de meelezers hier ook profijt van kunnen hebben.

Reageer