beantwoord

Kind 6 jaar kind 10 jaar

• 14 juli 2014
  • 3 reacties
  • 339 Bekeken

Wij hebben twee ov - chipkaart,ten aan gevraagd voor onze kleinkinderen 6-10 jaar oud
Vraag: moeten zij net zoveel betalen als een volwassene.
Vraag 2: kinderen reis niet elke dag met de trein maar meer met openbaar vervoer
als zij met Opa of Oma op stap gaan.
groet Theo
icon

Beste antwoord door De luchtmacht 14 juli 2014, 19:50

Voor de kleinkinderen t/m 11 jaar kunt u nog gewoon een Railrunner uit de automaat halen of er eentje laden op hun persoonlijke OV-chipkaart. Een Railrunner kost 2,50 en daarmee kan de hele dag gereisd worden.

Uw tweede vraag begrijp ik niet.
Bekijk origineel

3 reacties

Voor de kleinkinderen t/m 11 jaar kunt u nog gewoon een Railrunner uit de automaat halen of er eentje laden op hun persoonlijke OV-chipkaart. Een Railrunner kost 2,50 en daarmee kan de hele dag gereisd worden.

Reputatie 7
Badge +4
U zou voor de kinderen ook Kidsvrij kunnen overwegen. U bent dan 15 euro kwijt maar ze kunnen dan wel een jaar lang met u of iemand anders meereizen. Als u een dalvoordeelabonnement heeft. dan is het zelfs gratis voor beide kinderen. Als u keuzedagen heeft, kunt u dat doen.

Bedankt het antwoordt op mijn vraag is goed beantwoordt
dus de tweede vraag laat ik vervallen.
Gr, Theo

Reageer