beantwoord

kinderen

• 6 September 2015
  • 8 reacties
  • 422 Bekeken

Als je een ouder bent en je hebt 4 kinderen Hoe te reizen met de trein?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 6 September 2015, 18:26

Bekijk origineel

8 reacties

Kunt u toelichten over welk onderdeel van het reizen met de trein u uitleg nodig hebt? - Wilt u bijvoorbeeld weten welk vervoerbewijs het voordeligst is, hoe het in- en uitchecken werkt, of ... ?
Reputatie 7
Badge +3
- Wanneer de kinderen jonger zijn dan 4 dan reizen ze gratis mee zonder OV-chipkaart of ander kaartje uit de automaat.
- Voor kinderen van 4 t/m 11 kunt u een gratis Kids Vrij abonnement afsluiten. Wanneer u voor de kinderen al een persoonlijke OV-chipkaart heeft, bv omdat u weleens met de kinderen met de bus of tram reist, kunt u dit Kids Vrij abonnement daarop zetten zonder extra kosten. Wanneer ze nog geen OV-chipkaart hebben, kunt u die tegelijk met het bestellen van het abonnement erbij bestellen.
- Wanneer u geen Kids Vrij abonnement wilt afsluiten omdat u misschien maar 1 keer met de trein en verder nooit, kunt u bij de NS automaat voor kinderen van 4 t/m 11 een railrunner kaartje kopen, deze kost €2.50. Railrunners kunt u ook via de website aanschaffen als e-ticket, deze moet u dan thuis uitprinten.
- Kinderen van 12 jaar en ouder betalen het volle tarief. Dit kan dmv een persoonlijke of anonieme OV-chipkaart, een eenmalige chipkaart bij de NS automaat of met een e-ticket. Wanneer u bij de automaat een kaartje koopt, betaalt u per kaartje €1.00 extra behalve bij railrunners.

Hier leest u meer over Kids Vrij:
https://www.ns.nl/producten/toevoegingen-aan-uw-abonnement/p/kids-vrij

Hier leest u meer over de railrunner kaartjes:
https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/railrunner
Kunt u toelichten over welk onderdeel van het reizen met de trein u uitleg nodig hebt? - Wilt u bijvoorbeeld weten welk vervoerbewijs het voordeligst is, hoe het in- en uitchecken werkt, of ... ?ik wil weten of ik dan voor alle kindjes ze zijn nog onder de 10 een railrunner kan kopen .
Dat kan.
Dat kan.mooi ik kan dus met de 4 kindjes alleen reizen. ?
Voor het gebruik van een Railrunner in de tweede klas is geen begeleiding meer nodig. U mag dus een onbeperkt aantal kinderen met zo'n kaartje mee laten reizen. Zie het antwoord van Momo voor het antwoord op de vraag of dat voor u ook de voordeligste optie is.
hoe kan ik wijzigen mijn oude ns adres..
@Vanalmis, je kunt even bellen naar onze Klantenservice, of je adres wijzigen via je Mijn NS.

Reageer