beantwoord

Klacht Fietskluizen Rosmalen

• 14 maart 2018
  • 9 reacties
  • 156 Bekeken

Sinds begin huur geen fatsoenlijk afsluitbare kluis gehad.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 20 maart 2018, 17:40

Ik heb een privébericht van Halogeen123 ontvangen dat zijn probleem is opgelost. Hij krijgt een restitutie en hij houdt mij op de hoogte indien het misgaat.
Bekijk origineel

9 reacties

Sinds 31-1-2018 voor mijn dochter een fietskluis gehuurd. Sinds die datum ook 3 kluizen gehad die niet afgesloten konden worden. Resp. B12, B10 en B20. Iedere keer weer een nieuwe sleutel. 5 maart kluis opgezegd en totale huur + borg teruggevraagd ivm nooit kunnen gebruiken. Nog steeds geen reactie mogen onrvangen.
Hallo Halogeen123 en welkom op het NS Serviceforum,

Spijtig dat je nog geen reactie hebt vernomen. Ik help je graag verder. Zou je mij een privébericht willen sturen met je postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum en OV-chipkaartnummer? Een privébericht stuur je door op mijn naam een stuur bericht te klikken. Ik ben niet alle dagen actief op het forum dus kan het soms even duren voordat je een reactie van mij ontvangt.
Ik heb een privébericht van Halogeen123 ontvangen dat zijn probleem is opgelost. Hij krijgt een restitutie en hij houdt mij op de hoogte indien het misgaat.
Helaas, thans nog geen geld terug, ondanks dat gezegd werd dat we binnen 3 weken geld + borg zouden hebben terugontvangen.

Na informeren kregen we de vraag of we de sleutel al geretourneerd (????) hadden.
Thommie heeft me, destijds, beloofd dat het geld binnen 3 weken zouden terughebben.

Graag actie.
Reputatie 7
Begrijp ik het nu verkeerd, of is de 21 dagen termijn nog niet verstreken, Halogeen123?
we hebben geïnformeerd naar de stand van zaken en als dan gevraagd wordt of de sleutel is ingeleverd, lijkt het erop dat de 21 dagen nog geeneens gestart zijn........
Dan is er inderdaad nog wat onduidelijkheid. Begrijp ik het goed dat je via Facebook contact met mijn collega hebt gehad? En is er ook nog gesproken over eventuele vervolgstappen?
Ik heb 2 weken geleden, via Facebook messenger (van Thommie) de belofte gekregen dat eea binnen 3 weken zou zijn afgewikkeld. Vandaag kreeg ik die belofte nogmaals. Beloftes worden niet bevestigd. Snap ik, dan ben je eraan gebonden!
Oke! Dan wil ik je adviseren om toch die 3 weken even af te wachten. Mocht je toch geen bericht ontvangen dan kun je het beste Erryt even een privébericht sturen. Hij heeft al je gegevens en zal dan even verder voor je op onderzoek uit. Erg vervelend dat dit zolang duurt!

Reageer