beantwoord

Klacht ingediend maar hoor niets terug

Ik heb 5 dagen geleden een klacht ingediend maar hoor niets terug.
Hoe lang duurt het gemiddeld?
icon

Beste antwoord door Leny NS 6 mei 2014, 09:57

Vervelend om te lezen dat dit je ervaring is Ingrid. Als je 5 dagen geleden een email hebt verstuurd, dan hoor je nu wel een reactie te hebben gehad. Maar het kan zijn dat het mailtje in the junkmail terecht gekomen is. Heb je echt niks ontvangen, zou je dan via een PB je naw gegevens willen sturen?
Bekijk origineel

19 reacties

Waar en hoe heb je die klacht ingediend?
- Telefonisch bij de klantenservice,
- via mail (EVA) bij de klantenservice,
- schriftelijk naar de Klantenservice,
- via Facebook
- via Twitter
- via dit forum ???

En waar ging jouw klant over?

Want hier op het forum is niets terug te vinden over een klacht van jou.

Misschien als je je klacht hier deponeert dat mede-forumleden jou van advies kunnen dienen of dat een moderator van het forum (een NS medewerk(st)er) er voor je kan induiken.

Badge
Beste Ingrid,
Schriftelijk kan dit tot 6 weken in beslag nemen, via email ongeveer een week. Twitter, facebook en het forum zijn sneller, de reactiesnelheid is daar binnen een dag. Zoals Hans hierboven ook al zegt, kan ik je wellicht ergens mee van dienst zijn?
Vorige week dinsdagavond ging ik een actie uitje boeken bij de spoorwinkel.
De volgende ochtend zou ik naar mijn vriendin in Zoetermeer gaan .
Normaal zou dit mij 15 euro heen kosten (zonder korting want ik reis voor 9.00) en 10 euro terug = 35 euro totaal.
Met het nsuitje kost mij dit 18 - 5 (vaste klanten korting ) = 13 euro.
Scheelt mij maar liefst 22 euro + gratis kopje koffie en gebakje bij La place waar ik ook daadwerkelijk ben gaan koffie drinken met mijn vriendin.

Allereerst krijg ik de vaste klantenkorting niet geactiveerd achterelkaar mijn nummer ingevoerd maar lukt niet , klantenservice s avonds dicht en omdat ik de volgende ochtend weg moet toch maar voor 18 euro gekocht.
Afgeschreven van de bank 18 euro en tot de dag van vandaag nooit de mail met het treinkaartje en de la place actie binnengekomen.

Nu ben ik 35 euro plus de 18 euro kwijt aan het uitje en La Place.

Ik zit in de bijstand en kan het geld niet missen .

Klacht ingediend via Eva deze zou het doorsturen en geeft ook aan dat het doorgestuurd is maar ik hoor niets terug.
Hallo Ingrid,

Dat is inderdaad een niet al te vrolijk verhaal.
Ik hoop dat Robby of een andere moderator daar morgen met voortvarendheid mee aan de slag gaan.

Het enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat het mailtje met het treinkaartje en de voucher voor La Place bij jou in een spambox o.i.d. terecht gekomen zijn.
Dat is bij bepaalde e-mailprogramma's of providers helaas een nog al vaak voorkomend euvel.

Badge
Vervelend om te lezen dat dit je ervaring is Ingrid. Als je 5 dagen geleden een email hebt verstuurd, dan hoor je nu wel een reactie te hebben gehad. Maar het kan zijn dat het mailtje in the junkmail terecht gekomen is. Heb je echt niks ontvangen, zou je dan via een PB je naw gegevens willen sturen?
Ik ga het proberen door te sturen via PB Leny NS
Klopt het dat ik maar niets terug hoor ?
Wat bedoel je precies? Bedoel je op het privécontact tussen jou en Leny NS? Of heb je e-mail? De behandeltijd voor een mail staat bij ons op 5 werkdagen. Heb je ook niets in je SPAM ontvangen?
Hallo Susan,

Ik heb niets terug ontvangen van mijn PB naar Leny.
Verder heb ik gisteren wel wat ontvangen van de spoorwinkel maar daar heb ik niet zoveel aan, gaat alleen over de korting .
Zie onderstaande mail van de spoorwinkel.
het schiet niet op.
: Reactie op uw bericht

Geachte mevrouw Oostveen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u door middel van het invoeren van uw OV chipkaartnummer geen gebruik kunt maken van een kortingsactie. Dit komt door een technische storing, onze excuses hiervoor.

Ik ontvang graag uw 16-cijferig OV chipkaartnummer, uw bankrekeningnummer en de naam van de rekeninghouder zodat ik u beter van dienst kan zijn.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een hele fijne dag.

Met vriendelijke groet,

Kimberley Baas

Klantenservice Spoordeelwinkel.nl
Ik heb Leny nog even gewezen op dit topic en gevraagd of ze je privébericht z.s.m. wil beantwoorden, Ingrid martina! Ik heb je andere topic overigens verwijderd, om je vraag hier centraal te houden.
Bedankt voor het antwoord Inge maar er staat dat dit topic beantwoord is en dat klopt toch niet ?
Het frustreert mij juist dat ik geen antwoord krijg !
Ik begrijp je punt. Ik heb mijn collega echter op de hoogte gebracht. Zodra zij weer aan het werk is, zal ze persoonlijk contact met je opnemen.
Badge
Ik heb een reactie geplaatst via pb.

Hartelijk dank voor uw e-mail.
Dank u voor uw e-mail. Graag reageer ik op uw verzoek om uw ongebruikte e-ticket te vergoeden.
Ik heb het voor u nagekeken in onze administratie en ik heb geen bestelling op uw naam kunnen vinden. De laatste bestelling die u heeft gedaan is van 07 juli 2013. Ik kan dan ook niet overgaan tot restitutie.
Verder wil ik ingaan op uw vraag omtrent de korting die u niet heeft gekregen ondanks het feit dat u in het bezit van een Voordeel Urenkaart bent. Actieprodukten hebben een vast prijs abonnementen hebben hier geen invloed op. Ook zegt u dat u voor 09.00uur bent gaan reizen en daarom het volle tarief heeft moeten betalen. Met actiekaartjes had u ook niet voor 09.00uur mogen reizen aangezien dat een van de voorwaarden van de actie is.
Het spijt mij u deze keer niet van dienst te kunnen zijn.
Mocht u nog vragen hebben, dan beantwoorden wij deze graag. Onze Klantenservice is bereikbaar op 0900 - 202 11 63 (€ 0,10 p.m.) van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 17.00 uur.
Met vriendelijke groet,

Rob Sluijsmans
Operationeel Manager Klantenservice

{SrvReqNo:[7000025147]}

Ik snap er helemaal niets meer van .
Bovenstaande bericht vandaag gekregen , lekker laat !

a. : korting hoor ik wel te krijgen , dat blijkt zelfs uit eerder bericht wat ik kreeg met excuses hiervoor.

b. : ik vraag geen restitutie van mijn e ticket want dat is 18 euro , ik vraag geld terug van alles wat het mij gekost heeft nu ik dit ticket besteld, betaald heb en niets gekregen heb, nu heb ik de volle mep moeten betalen.
Kosten zijn 27 euro meer als dat ik mijn e ticket had gekregen.
Nogmaals ik zit in de bijstand en dit is voor mij VEEL geld.

c. vanuit de email wordt uitgegaan dat ik onterecht geld terug vraag omdat ze geen bestelling op mij naam kunnen vinden.
Waarom geen check bij mij want ik kan het gewoon bewijzen, heb toch mijn bankafschrijving !

Voel mij echt tegen een dikke muur oplopen, zou zo nog even mijn bankafschijving bijvoegen dan is duidelijk dat ik niet raaskalk.
Dat zou je haast gaan denken pfff
Onderwerp: Reactie op uw bericht

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u door middel van het invoeren van uw OV chipkaartnummer geen gebruik kunt maken van een kortingsactie. Dit komt door een technische storing, onze excuses hiervoor.

Ik ontvang graag uw 16-cijferig OV chipkaartnummer, uw bankrekeningnummer en de naam van de rekeninghouder zodat ik u beter van dienst kan zijn.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een hele fijne dag.

Met vriendelijke groet,

Kimberley Baas

Klantenservice Spoordeelwinkel.nl

Bovenstaande mail heb ik 6 mei gekregen hier snapte ik al niets van hierin wordt alleen ingegaan op de 5,00 euro korting die ik gemist heb.
Vandaag dus de andere mail gekregen en het verhaal wordt nog vager.

Wie volgt het nog?
Badge
Ik heb Ingrid een pb verstuurd
Alles is opgelost , ben er erg blij mee.

Reageer