Klacht over aanschaf Dal voordeel abonnement

• 23 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 189 Bekeken

Denk je nog net voor de vakantie een dal voordeel abonnement te hebben geregeld, blijkt vandaag er iets mis te zijn gegaan met de betaling. Balen natuurlijk. Vervolgens vraag ik de NS of ze nog tegen de oude voorwaarden te kunnen leveren. Even wachten en vervolgens vertelt de NS medewerker. Sorry mijnheer dat gaat niet meer!

Erg geirriteerd wil ik in discussie gaan over de "voortreffelijke" service die de NS geeft zolang ik al na mijn werk ga met de trein. Op het laatst bedacht ik me. Bespaar toch je energie.

Bedankt NS!!!

4 reacties

Beste Robert1972, Graag heet ik je welkom op het NS Serviceforum! Spijtig om te lezen dat er iets is misgegaan met het aanvragen van een Dal Voordeel abonnement. Wat is er precies gebeurd? Welke oude voorwaarden bedoel je precies?

Ik help je graag verder, maar kan je dan iets duidelijker zijn over wat er precies gebeurd is?

Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen'om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Suzan,

ik heb de spoordeelweken gekregen waar het abonnement voor € 29 werd aangeboden. Omdat ik prive een anonieme ov en een ns business card (werkgever) bezit moest ik een persoonlijke ov aanvragen. Ik heb een foto geupload en mijn gegevens ingevuld. Tevens wilde ik ook mijn dochter (9 jaar) vrij laten reizen maar dat lukte me niet om deze te koppelen. Vervolgens naar betalen via I-deal. Dit ook doorlopen. Omdat ik het product bij mijn bestellingen zag staan, had ik geen argwaan dat er iets mis was.
Vervolgens kom ik gisteren terug van vakantie en heb nog steeds geen ov ontvangen.
Bedankt voor je reactie robert1972. Zou je kunnen uitleggen waar het in de procedure is misgegaan? Zou je mij anders een privébericht kunnen sturen? Dan kan ik naar je gegevens kijken. Alvast bedankt!
Zoals ik ook in het privebericht heb aangegeven, ga ik er vanuit dat de betaling niet goed is uitgevoerd. Wat hiervan precies de oorzaak is, is mij onduidelijk. Ik heb alle stappen doorlopen. Mogelijk is er storing geweest.

Wat wil je precies nog meer weten?

Reageer