beantwoord

Klantenservice dagkaart

• 23 november 2014
  • 10 reacties
  • 402 Bekeken

Reputatie 4
Ik heb recentelijk deze compensatiedagkaart gekregen van NS en is geldig tot 01-07-2016.
Valt een klantenservicedagkaart onder de actiekaartjes of een gewoon NS vervoersbewijs?
Kan ik voor dit kaartje een klassenwissel kopen of iemand mee laten reizen met een meereiskaart ? Is deze dagkaart ook geldig bij andere treinvervoerders of alleen bij NS ?
icon

Beste antwoord door Thom 23 november 2014, 14:46

Het is geen actiekaartje zoals bijvoorbeeld van de Hema en het geldt als gewoon NS-vervoersbewijs. U heeft dus alle rechten die bij een normale dagkaart horen en u mag ook met andere treinvervoerders reizen
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het is geen actiekaartje zoals bijvoorbeeld van de Hema en het geldt als gewoon NS-vervoersbewijs. U heeft dus alle rechten die bij een normale dagkaart horen en u mag ook met andere treinvervoerders reizen
Badge
Volvo8700, welkom op het forum. Wat Thom aangeeft, klopt. Dit is aan actiekaartje, maar een normaal NS dagkaart. Deze dagkaart is geldig bij alle treinvervoerders, je mag iemand laten meereizen met een meereiskaart. Klassewissel aanvragen is niet mogelijk.
Groet, Leny
Reputatie 4
Dit is geen actiekaartje, maar een normaal NS dagkaart. Deze dagkaart is geldig bij alle treinvervoerders, je mag iemand laten meereizen met een meereiskaart. Klassewissel aanvragen is niet mogelijk.
Groet, Leny

Heb de dagkaart nog steeds niet gebruikt:P
Een spoordeelwinkel klassewissel mag dus niet gebruikt worden icm dit kaartje?
Volgens mij bedoeld Leny NS dat je geen 'klasse wissel' kan aanvragen zoals je normaal bij reizen op saldo kan doen. De klasse wissel is geldig op ieder 'normaal' vervoersbewijs. Aangezien de NS aangeeft dat dit geen actiekaartje betreft is volgens mij de spoordeel 2->1 kaart gewoon geldig in combinatie met deze dagkaart.
Reputatie 4
Morgen ga ik hem eindelijk opmaken, ga een dagje naar Amsterdam of Zeeland en in combinatie met een spoordeelweek 2->1 Kaartje 😳 (mag dat nog steeds?)
Reputatie 7
Badge +4
Op zaterdag en zondag mag het. De einddatum staat op het kaartje.
Is een NORMALE NS dagkaart de hele dag geldig of alleen vanaf 9 uur?
Reputatie 7
Badge +4
Zeker, maar niet tegen actietarief. Door de week kost hij €52,60.

https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/dagkaart
Zeker, maar niet tegen actietarief. Door de week kost die meer dan 50 euro. Ik heb een coulance dagkaart van de NS gekregen (eerste klas) voor woensdag aanstaande. Die is dus ook in de spits te gebruiken? BVD
Reputatie 7
Badge +4
Klopt. Het was dus een leuk cadeau 😉 U mag op elke tijd zoveel en zo vaak reizen als u wilt. U opent de poortjes met de vierkante code, neem een paaltje met Scan Ticket.

Reageer