beantwoord

Klassenwissel 2>1 met voordeeluren

• 15 november 2016
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hoi!

Ik heb wat vraagjes, en de info op de website is vrij onduidelijk, vandaar probeer ik het hier:

Over 2 dagen heb ik een reis gepland staan, en ik zou graag een ENKELE keer 1e klas reizen omdat ik dat wat rustiger vind, maar ik heb een 2e klas voordeelurenabbonnement,.
2 dingen;

-Als ik voor 1 reis wissel naar 1e klas bij de automaat, is dan mijn 40% korting van toepassing op de prijs voor de 1e klas rit?
-Ik lees iets over toeslagen op de website, van 25, 15 en 10 euro.. Heb ik daar iets mee te maken? Komen die kosten nog bovenop
de prijs van mijn 1e klas reis?!

Ik hoop dat iemand er hier meer verstand van heeft, weet dat het op de website ook staat maar het is me niet duidelijk..
icon

Beste antwoord door Slidestops 15 november 2016, 12:56

-Als ik wissel naar 1e klas bij de automaat, is dan mijn 40% korting van toepassing op de prijs voor de 1e klas rit?
-Ik lees iets over toeslagen op de website, van 25, 15 en 10 euro.. Heb ik daar iets mee te maken? Komen die kosten nog bovenop

Jouw voordeelurenabonnement geeft je recht op 40% korting, ongeacht de klasse. Op het moment dat je een klassenwissel doet en je gaat reizen, berekent hij dus de 1e klas prijs voor het traject, minus de 40% korting!

Met de andere bedragen heb je niet te maken, dit is voor mensen die reizen met een abonnement, waarmee de reis van te voren al betaald is (bv. Trajectkaart, Altijd Vrij, Dal Vrij).
Omdat jij nog voor je reis moet betalen (bij uitchecken berekent hij het traject en de kosten) geldt dit voor jou niet!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
-Als ik wissel naar 1e klas bij de automaat, is dan mijn 40% korting van toepassing op de prijs voor de 1e klas rit?

Jouw voordeelurenabonnement geeft je recht op 40% korting, ongeacht de klasse. Op het moment dat je een klassenwissel doet en je gaat reizen, berekent hij dus de 1e klas prijs voor het traject, minus de 40% korting!

Met de andere bedragen heb je niet te maken, dit is voor mensen die reizen met een abonnement, waarmee de reis van te voren al betaald is (bv. Trajectkaart, Altijd Vrij, Dal Vrij).
Omdat jij nog voor je reis moet betalen (bij uitchecken berekent hij het traject en de kosten) geldt dit voor jou niet!

Met de andere bedragen heb je niet te maken, dit is voor mensen die reizen met een abonnement, waarmee de reis al betaald is (bv. Trajectkaart, Altijd Vrij, Dal Vrij). Omdat jij nog voor je reis moet betalen (bij uitchecken berekent hij het traject en de kosten) geldt dit voor jou niet!

Dat is top! Hartelijk bedankt voor de duidelijke reactie!

Reageer