Moest derhalve opnieuw aanvragen. Dat lukt tot op vandaag niet. Als ik klik op 'Klassewissel' staat daar: "U heeft al een aanvraag of wijziging lopen..." Heb drie weken geleden met Klantenservice gebeld. Er zou een systeemstoring zijn en ik zou worden teruggebeld. Maar van die service is geen sprake! Heb één week geleden een e-mail gestuurd. Ontvangst werd automatisch bevestigd, maar ook hier weer geen sprake van service. Terwijl ik toch wel klant ben. Wat heeft Klantenservice van NS om het lijf? Waarom kan ik nog steeds geen klassewissel toepassen in Mijn NS? Is die systeemstoring na drie weken nog niet verholpen? Wellicht is de afdeling Klantenservice met vakantie.... nou dan: prettige vakantie.
Beste antwoord door Ramon NS
Dag Orcadi, wat vervelend dat het niet lukt om je Klassewissel aan te vragen. Gaat het om een eenmalige klassewissel of om een definitieve? Ik kan zonder je NAW-gegevens dit niet voor je nakijken in het systeem. Zou het het eens willen proberen via deze link? Mocht dit ook niet lukken dan mag je NAW-gegevens sturen dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Groet Ramon
Bekijk origineel