beantwoord

Klassewissel aanvragen via Mijn NS

• 8 juli 2014
  • 2 reacties
  • 307 Bekeken

Heb bij mijn Dal Voordeel Abonnement Klassewissel toegepast. Kon product echter niet op tijd (vóór 5 juni) ophalen bij kaartautomaat.
Moest derhalve opnieuw aanvragen. Dat lukt tot op vandaag niet. Als ik klik op 'Klassewissel' staat daar: "U heeft al een aanvraag of wijziging lopen..." Heb drie weken geleden met Klantenservice gebeld. Er zou een systeemstoring zijn en ik zou worden teruggebeld. Maar van die service is geen sprake! Heb één week geleden een e-mail gestuurd. Ontvangst werd automatisch bevestigd, maar ook hier weer geen sprake van service. Terwijl ik toch wel klant ben. Wat heeft Klantenservice van NS om het lijf? Waarom kan ik nog steeds geen klassewissel toepassen in Mijn NS? Is die systeemstoring na drie weken nog niet verholpen? Wellicht is de afdeling Klantenservice met vakantie.... nou dan: prettige vakantie.
icon

Beste antwoord door Ramon NS 8 juli 2014, 14:46

Dag Orcadi, wat vervelend dat het niet lukt om je Klassewissel aan te vragen. Gaat het om een eenmalige klassewissel of om een definitieve? Ik kan zonder je NAW-gegevens dit niet voor je nakijken in het systeem. Zou het het eens willen proberen via deze link? Mocht dit ook niet lukken dan mag je NAW-gegevens sturen dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Groet Ramon
Bekijk origineel

2 reacties

Dag Orcadi, wat vervelend dat het niet lukt om je Klassewissel aan te vragen. Gaat het om een eenmalige klassewissel of om een definitieve? Ik kan zonder je NAW-gegevens dit niet voor je nakijken in het systeem. Zou het het eens willen proberen via deze link? Mocht dit ook niet lukken dan mag je NAW-gegevens sturen dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Groet Ramon
Beste Ramon,

via de link in uw antwoord heb ik inderdaad van klasse kunnen wisselen op mijn Dal Uren Abonnement.
Ik heb vanochtend die klassewissel geactiveerd bij de NS Kaartautomaat.
Maar het probleem bij Mijn NS; Mijn Producten, blijft bestaan.
Ik heb u mijn NAW-gegevens in een privé bericht gestuurd. Nog geen reactie vernomen.
Over het probleem bij Mijn Producten heb ik op 17 juni uitvoerig gesproken met een medewerker van Klantenservice. Ik kreeg toen te horen dat er een systeemstoring zou zijn. Ik zou nog worden teruggebeld.
Tot op vandaag nog geen enkele reactie en ik krijg bij Mijn Producten nog steeds dezelfde melding als ik bij mijn Keuzedagen klik op Klassewissel: "U heeft al een aanvraag of wijziging lopen..."
Ik weet wel dat ik elke Keuzedag individueel van klasse kan wisselen bij de NS Kaartautomaat, maar ik wil een permanente klassewissel (van 2e naar 1e) toepassen, nu mijn abonnement ook permanent (van 2e naar 1e) gewisseld is. Simpel en eenvoudig.

Reageer