beantwoord

Kleine attenie Nijmegen-Tilburg

• 14 maart 2017
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Ik heb een brief gekregen met daarin een code voor een kleine attentie (ontbijtje/hoesje).
Alleen gebeurt er niks als ik de code invoer. Als ik de code probeer met hoofdletters dan krijg ik foute code.
Is de actie afgelopen?? is de code defect??
icon

Beste antwoord door Thomas NS 21 maart 2017, 15:47

Via privéberichten heb ik de code van irDiederik vervangen met een andere code die wel werkte, waardoor hij alsnog zijn attentie kon verzilveren. Opmerking vanuit hemzelf: probeer het niet in Firefox, maar in Google Chrome, het lijkt in Firefox niet naar behoren te werken. Dit signaal heb ik ook doorgespeeld.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo irDiederik en welkom op het NS Serviceforum. Vervelend om te lezen dat jouw attentiecode niet werkt.

Blij maken met een dode mus is gelukkig niet onze slogan, dus neem ik graag een kijkje voor je. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw volledige voorletters, achternaam en geboortedatum? Ook ontvang ik jouw postcode en huisnummer graag, samen met de code die niet blijkt te werken. Je kunt mij een privébericht versturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor: stuur bericht. Mogelijk krijg je morgen pas reactie van mij.
Reputatie 7
Via privéberichten heb ik de code van irDiederik vervangen met een andere code die wel werkte, waardoor hij alsnog zijn attentie kon verzilveren. Opmerking vanuit hemzelf: probeer het niet in Firefox, maar in Google Chrome, het lijkt in Firefox niet naar behoren te werken. Dit signaal heb ik ook doorgespeeld.

Reageer