beantwoord

Korting gemist

• 4 juni 2015
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

heb een OV en zojuist een dagretour voor mijn man gekocht, ik voldoe aan alle voorwaarden maar geen korting gekregen, kan ik die nog krijgen ?
icon

Beste antwoord door Inge NS 4 juni 2015, 16:52

Welkom op het forum brandweer!

Thom en OgreRail hebben al enige verduidelijking geboden, waarvoor dank! Kan je inderdaad verder je vraag nog wat toelichten? Ben je in het bezit van een abonnement en doel je op de gemiste Samenreiskorting voor je man? Zo ja: heb je een e-ticket aangeschaft of een dagretour bij de kaartautomaat? Lees hier meer over het product Samenreiskorting.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U heeft behalve een ov-chipkaart om korting te krijgen ook een abonnement nodig. Als u bedoeld samenreiskorting op de ovchipkaart van uw man heeft gezet, dan is dat zichtbaar als hij incheckt.
Een dagretour uit de automaat is altijd zonder korting. Uw man kan alleen met korting reizen als hij een ov-chipkaart heeft.
Ik denk dat u uw vraag even moet toelichten, het is niet helemaal helder wat u bedoelt.
heb een OV en zojuist een dagretour voor mijn man gekocht, ik voldoe aan alle voorwaarden maar geen korting gekregen, kan ik die nog krijgen ?

U heeft een OV Chipkaart neem ik aan met een voordeel abonnement. U heeft vervolgens een dagretour voor uw man gekocht? Via E-ticket en/of eenmalige OV chipkaart (via de kaartautomaat) zijn enkel reizen aan te schaffen tegen vol tarief. Het is niet mogelijk om via een dergelijk kaartje gebruik te maken van de meereiskorting.

Als uw man een OV Chipkaart heeft (Anoniem of persoonlijk) kan hij via een kaartautomaat het product meereiskorting gratis voor de duur van 1 reis op de ov chipkaart laden en vervolgens samen met u met korting op saldo reizen.
Welkom op het forum brandweer!

Thom en OgreRail hebben al enige verduidelijking geboden, waarvoor dank! Kan je inderdaad verder je vraag nog wat toelichten? Ben je in het bezit van een abonnement en doel je op de gemiste Samenreiskorting voor je man? Zo ja: heb je een e-ticket aangeschaft of een dagretour bij de kaartautomaat? Lees hier meer over het product Samenreiskorting.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer