Goedendag,
Vandaag belde ik om 16.30 uur met uw klantenservice met medewerker.
Ik had een vraag over een van de cadeaus die ik van jullie had ontvangen op mijn verjaardag, afgelopen zondag, 10 maart.
Mevrouw was niet op de hoogte van een dergelijke actie en moest het navragen. Vervolgens kwam ze weer aan de lijn en zei dat de actie verlopen was op 15 januari 2024. Ik zei dat ik dat nogal vreemd vond omdat ik de mail/cadeau afgelopen zondag op mijn verjaardag van jullie had ontvangen. Haar antwoord was: “mevrouw, ik hoor u en begrijp u, maar hier voor mij staat dat de actie verlopen is op 15 januari 2024”. Ik zei haar nogmaals dat ik afgelopen zondag de mail van jullie had gehad.
Tot mijn verbazing en eerlijk gezegd ook mijn irritatie, bleef ze gewoon tot 3 x toe haar zin, wat ze voor zich zag op haar scherm herhalen. Kennelijk hoorde zij mij niet maar zeker begreep ze me niet!
Aanvankelijk was ik heel blij en verrast met de cadeaus die ik van jullie ontving. Zelfs zo blij dat ik mijn vriendin opbelde om haar te vertellen dat in de periode dat ze bij mij zou komen logeren we best wel een dagje met de trein naar Amsterdam zouden kunnen gaan. We wilden dan het van Goghmuseum gaan bezoeken, zin in! Toen ik de code wilde verzilveren kreeg ik steeds een foutmelding vandaar dat ik besloot de klantenservice te bellen.
Ik ben erg teleurgesteld in hoe u uw klanten te woord laat staan. Mevrouw wilde na meerdere keren uitleg van mijn kant niet verder onderzoeken wat de aanbieding is die ik had ontvangen op mijn verjaardag en bleef stug volhouden aan het script wat ze voor zich op het scherm had.
Ik ben doorgaans geen klager maar abonnementhouders een cadeau geven wat verlopen is vind ik toch niet passen bij de Nederlandse Spoorwegen.
Een reactie wordt op prijs gesteld.
Vriendelijke groet,
Rosemarie Verberne
*naam van collega verwijderd door moderator