beantwoord

kortingskaartje!

• 3 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 191 Bekeken

Hallo, ik zit met een vraag! Ik heb onlangs een kortings e-ticket gekocht om op 26 aug as naar Schiphol te reizen. Ik moet in principe om 8:00 uur vanuit mijn woonplaats vertrekken om op tijd daar te zijn. Nu zie ik dat het treinkaartje pas na9:00 uur geldig is. Kan ik dan voor het eerste deel van de reis een extra kaartje kopen? Een boete zou zonde zijn. En er op gokken dat er niet gecontroleerd wordt durf ik niet!
icon

Beste antwoord door Tochjo 3 augustus 2019, 22:13

U kunt in aanvulling op het gekochte ticket een kaartje kopen voor het eerste deel van de reis, tot het eerste station waar de trein na 9.00 uur stopt.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
U kunt in aanvulling op het gekochte ticket een kaartje kopen voor het eerste deel van de reis, tot het eerste station waar de trein na 9.00 uur stopt.
Of misschien heel vroeg de trein pakken ik neem aan als je voor 6:30 u 's-ochtends de trein pakt ook misschien geldig is, Kijk goed naar de voorwaarden. In dat geval kun je misschien wel met korting gaan reizen.
Reputatie 7
Badge +3
Een actiekaartje is in de regel niet geldig in de spits en mag je ook al stap je voor de spits in, niet in de spits in de trein zijn. Wel kun je voor de tijd dat je in de spits reist een gewoon kaartje kopen tot het eerstvolgende station waar de trein na 9 uur stopt.
Lees goed de voorwaarden van jouw kortingskaartje.

Reageer