beantwoord

kosten tickets terug?

• 16 maart 2020
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Hallo ik heb 4 tickets gereserveerd voor 3 en 5 april van Doetinchem naar Eindhoven en van Eindhoven naar Doetinchem  maar Ivm het Coronavirus kunnen we niet gaan . Nu heb  ik al wel de tickets betaald en geactiveerd en aangezien deze actie loopt tot 13 april zou  ik het bedrag van € 60,00 nog terug krijgen?

icon

Beste antwoord door Tochjo 16 maart 2020, 14:23

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. NS heeft het liefst dat u dat digitaal doet, door met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Houd er rekening mee dat het lang kan duren voordat u een reactie krijgt, aangezien de klantenservice het druk heeft met mensen die dezelfde vraag hebben als u.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. NS heeft het liefst dat u dat digitaal doet, door met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Houd er rekening mee dat het lang kan duren voordat u een reactie krijgt, aangezien de klantenservice het druk heeft met mensen die dezelfde vraag hebben als u.

Reageer