beantwoord

krijg ticket te laat in app

• 1 maart 2020
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Echt zo irritant. Denk je snel de trein te halen, haal je onderweg een kaart en dan sta je voor die poort en dan heb je je ticket nog niet binnen terwijl je al hebt betaald. Echt heel vervelend!!!!!!!

icon

Beste antwoord door loklok8 1 maart 2020, 14:52

Het kan tot wel een uur duren voordat u uw ticket binnen heeft via de mail, meestal al wel binnen 1 tot 2 minuten. Dat kan inderdaad vervelend zijn als u het kaartje net voor het instappen koopt.

Voor de volgende keer kunt u eventueel het ticket direct in de app importeren als u die via de app gekocht heeft of vanuit de website via de bevestigingspagina. Als u de app niet heeft kunt u hem ook direct downloaden als PDF vanaf de bevestigingspagina zo kunt u al direct reizen en hoeft u niet te wachten op de mail. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Het kan tot wel een uur duren voordat u uw ticket binnen heeft via de mail, meestal al wel binnen 1 tot 2 minuten. Dat kan inderdaad vervelend zijn als u het kaartje net voor het instappen koopt.

Voor de volgende keer kunt u eventueel het ticket direct in de app importeren als u die via de app gekocht heeft of vanuit de website via de bevestigingspagina. Als u de app niet heeft kunt u hem ook direct downloaden als PDF vanaf de bevestigingspagina zo kunt u al direct reizen en hoeft u niet te wachten op de mail. 

Hallo Chellszz, welkom op de NS Community. 

Dat is inderdaad vervelend! Heb je je ticket nog op tijd binnen gekregen en je trein kunnen halen?

@loklok8 eigenlijk tot 15 minuten (of er gaat wat mis), maar inderdaad meestal veel sneller. 

Reputatie 6
Badge +1

@Maxime NS interessant, want dat is namelijk niet wat collega @Stijn NS aangeeft in dit topic waar ik ook een reactie op gaf. 

Daar staat namelijk:

Het klopt wat loklok8 heeft aangegeven, het kan tot een uur duren voordat de e-mail binnen komt en vaak wil deze in de Spam-folder terecht komen. Dat gezegd hebbende, als de e-mail alsnog niet binnen komt na enige tijd, dan kan er iets anders aan de hand zijn, bijvoorbeeld een typefout in het e-mail adres.

Ik zie het, op onze site staat een kwartier en ik maak eigenlijk nooit mee dat het langer duurt dan dat. 

Reageer