beantwoord

Kruidvat Dagkaart niet te gebruiken

• 15 maart 2020
  • 6 reacties
  • 261 Bekeken

Ik had laatst met een groep vrienden 12 kruidvat dagkaartjes besteld, we gingen naar comic con maar inv met de recentelijke corona gebeurtenissen is comic con verzet naar 4 juli. De kaartjes zijn maar geldig tot 14 april, dat is dan zo 180 euro weggegooid. Ik had gebeld en er werd verteld dat het geen probleem was en dat ik nieuwe kaartjes zou krijgen met een langere datum, dus ik werd verteld dat ik dat hier moest plaatsen zodat ik er een foto van de codes bij kan zetten. Dus ik neem aan dat ik een mailtje ofz krijg met de nieuwe codes. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Sem Rooijakkers

icon

Beste antwoord door Tochjo 15 maart 2020, 19:39

Op deze community kunnen wij u niet helpen. Hier vindt u vrijwel alleen reizigers die andere reizigers zo goed mogelijk proberen te helpen.

Misschien is u verteld dat u moest chatten met NS? Dat kan door op deze pagina op de knop Chat met NS te drukken. U kunt ook een berichtje sturen op Twitter of Facebook. Daar krijgt u wel een medewerker van NS te spreken.

Houd er rekening mee dat het lang kan duren voordat u een reactie krijgt, aangezien de klantenservice het druk heeft met mensen die dezelfde vraag hebben als u.

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Op deze community kunnen wij u niet helpen. Hier vindt u vrijwel alleen reizigers die andere reizigers zo goed mogelijk proberen te helpen.

Misschien is u verteld dat u moest chatten met NS? Dat kan door op deze pagina op de knop Chat met NS te drukken. U kunt ook een berichtje sturen op Twitter of Facebook. Daar krijgt u wel een medewerker van NS te spreken.

Houd er rekening mee dat het lang kan duren voordat u een reactie krijgt, aangezien de klantenservice het druk heeft met mensen die dezelfde vraag hebben als u.

Reputatie 6
Badge +1

Het is aan te raden om nog even te wachten met contact te leggen met de klantenservice. Het is nogal druk en de tickets zijn nog een maand geldig. Om de druk te verlichten op de klantenservice kunt u beter op een later moment contact leggen. Zet wel een reminder om het niet te vergeten. 

Hi Sem. Welkom bij de Community!

Ik ben ook inderdaad bang dat onze leden je hier niet bij kunnen helpen. Het beste kan je een bericht sturen via Facebook, Twitter of onze Chat. Vanwege de Corona maatregelen is het ook op onze Klantenservice ontzettend druk. Een reactie kan dan ook even op zich laten wachten. Bellen wil ik je, gezien er geen haast bij is en het ontzettend druk is, afraden.

Reputatie 7
Badge +3

Hi Denice, kunnen jullie het allemaal nog wel aan? En hebben jullie ook de mogelijkheid om thuis te werken?

We roeien met de riemen die we hebben. Het is ontzettend druk maar toen in september 2018 NS Flex live ging hebben we het maandenlang nóg drukker gehad. De meeste van onze collega's op de Klantenservice hebben de mogelijkheid om thuis te werken gelukkig :grinning:

Reputatie 7
Badge +3

Mooi dat veel van jullie ook kunnen thuis werken en goed te lezen dat je de situatie nog een beetje relativeert. Je zit in ieder geval niet in een situatie waarin er werktijdverkorting moet worden aangevraagd, misschien juist dat sommigen zoals part-timers gevraagd wordt wat extra te werken om zo de druk wat te verlichten, zeker als er ook hierdoor zieken zijn. Sterkte met dit alles.

Reageer