beantwoord

Kruidvat kaarten

• 23 maart 2020
  • 6 reacties
  • 291 Bekeken

Ik heb nog een Kruidvat dagkaart welke geldig is t/m 13 april. Gezien de huidige situatie denk ik niet dat de regelingen die nu van kracht zijn na 6 april opgeheven zijn. Dit betekent dan dat musea, horeca, etc. nog gesloten zijn. Volgens NS klantenservice kan de geldigheid van deze kaarten niet worden verlengd aangezien ze de richtlijnen van het RIVM volgen. 

Ik weet het, er zijn belangrijkere en urgentere zaken maar echt netjes vindt ik dit niet. Iemand anders dit ook vernomen van NS?

icon

Beste antwoord door MoDe 23 maart 2020, 12:08

Uw Kruidvatkaartje is geldig t/m 13 april a.s. Voor al geplande reizen tot 6 april kunt u nu contact opnemen met NS klantenservice bij voorkeur via chat, Twitter of Facebook.

De huidige maatregelen zijn tot/met 6 april, mochten ze verlengd worden, dan zal NS dan laten weten hoe zij omgaan met Kruidvat kaartjes.

Edit: niet verzilverde couponcodes blijven tot 31-12-2020 geldig. Voor verzilverde codes kan contact opgenomen worden met NS klantenservice.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Uw Kruidvatkaartje is geldig t/m 13 april a.s. Voor al geplande reizen tot 6 april kunt u nu contact opnemen met NS klantenservice bij voorkeur via chat, Twitter of Facebook.

De huidige maatregelen zijn tot/met 6 april, mochten ze verlengd worden, dan zal NS dan laten weten hoe zij omgaan met Kruidvat kaartjes.

Edit: niet verzilverde couponcodes blijven tot 31-12-2020 geldig. Voor verzilverde codes kan contact opgenomen worden met NS klantenservice.

Ok, reactie van klantenservice: 

Goedemorgen, mijn excuses voor de late reactie. Het is erg druk op onze LiveChat waardoor ik nu pas tot jou vraag kwam. Wij kunnen helaas geen restitutie of verlenging van de kaartjes aanbieden. NS volgt de richtlijnen op van het RIVM. Op dit moment is er nog geen reden voor een aangepast reisadvies en kan en mag er in principe nog gereisd worden. NS doet er alles aan om Nederland bereikbaar te houden en daar gaat alle aandacht naar uit op het moment. Dus helaas kan ik op het moment niks betekenen in restitutie of een verlenging van je kaartje.

Afwachten dus…….

Hoi Miggel. Welkom bij de Community.

Wat betreft de woordvoering rondom tickets en vergoedingen kan je ons centrale topic in de gaten houden.

ga ik doen, maar echt duidelijk is het (nog) niet………

Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice van de NS, mijn vraag, ik heb twee kaartjes gekocht bij het Kruidvat maar nog niet geactiveerd, ik kreeg het antwoord, de kaart is tot 13 april geldig. Maar door de situatie met de virus is dit omgezet naar een heel jaar geldig, mits die nog niet geactiveerd is. 

ik ben er wel blij mee kan ik later het jaar genieten van mijn dagje. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice van de NS, mijn vraag, ik heb twee kaartjes gekocht bij het Kruidvat maar nog niet geactiveerd, ik kreeg het antwoord, de kaart is tot 13 april geldig. Maar door de situatie met de virus is dit omgezet naar een heel jaar geldig, mits die nog niet geactiveerd is. 

ik ben er wel blij mee kan ik later het jaar genieten van mijn dagje. 

De Kruidvat codes zijn tot/met 31-12-2020 geldig.

Reageer