beantwoord

Kun je buiten het traject toch meereizen met 40% met iemand die een Jaartrajectkaart heeft?

• 14 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 251 Bekeken

Ik ga vrijdag van Nunspeet - Utrecht Centraal nu heeft die persoon waarmee ik reis een trajectjaar abonnement voor nunspeet - harderwijk. Kan ik nu toch met 40% korting naar Utrecht centraal reizen of niet? Des ondanks dit buiten het traject is.
icon

Beste antwoord door Inge NS 14 oktober 2014, 19:13

Welkom op het forum Nicolletje!

Houders van een Jaartrajectkaart mogen (doordeweeks na 09:00 's ochtends en in het weekend de hele dag) 3 medereizigers mee laten reizen met 40% korting. Dit geldt ook voor reizen buiten het vaste traject. Lees hier meer over het product Samenreiskorting. Alvast een fijne reis gewenst!

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum Nicolletje!

Houders van een Jaartrajectkaart mogen (doordeweeks na 09:00 's ochtends en in het weekend de hele dag) 3 medereizigers mee laten reizen met 40% korting. Dit geldt ook voor reizen buiten het vaste traject. Lees hier meer over het product Samenreiskorting. Alvast een fijne reis gewenst!

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer