beantwoord

Kun je met een dagretour ook de volgende dag terug?

• 29 mei 2015
  • 6 reacties
  • 6268 Bekeken

Kun je met een dagretour ook de volgende dag terug? Ik moet morgen naar Amsterdam en heb daar een overnachting. Heb ik nu twee dagretour kaarten nodig of kan ik morgen heen en zondag terug met hetzelfde dagretour kaartje?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 29 mei 2015, 13:06

Nee, een dagretour is geldig tot 4:00 in de nacht. U zult twee enkele reizen moeten kopen. Bij de automaat betaalt u dan 2 keer de €1 eenmalige-chipkaarttoeslag. Met een e-ticket betaalt u precies hetzelfde als voor een dagretour, maar moet u wel twee tickets afdrukken.
Bekijk origineel

6 reacties

Nee, een dagretour is geldig tot 4:00 in de nacht. U zult twee enkele reizen moeten kopen. Bij de automaat betaalt u dan 2 keer de €1 eenmalige-chipkaarttoeslag. Met een e-ticket betaalt u precies hetzelfde als voor een dagretour, maar moet u wel twee tickets afdrukken.
Ik heb zo'n dagretour voor 15 euro bij de Kruidvat gekocht. Daarmee kan ik dus niet zondag terug?
Nee, zoals Pe_pe ook al aangeeft. Als u zaterdag het Kruidvatkaartje gebruikt, kunt u zondag tot 04.00 uur terugreizen. Dit is einde reizigersdienst van zaterdag. Wilt u zondag later terug, heeft u een nieuw kaartje nodig. Het is geen weekendretour helaas.
Helaas inderdaad. Zijn er ook weekendretouren met voordeel verkrijgbaar?
Die bestaan naar mijn weten niet meer. Wel heeft de Spoordeelwinkel acties met overnachting en vervoersbewijzen terug, maar dat is het enige wat ik zo snel kan bedenken.
Die bestaan naar mijn weten niet meer. Wel heeft de Spoordeelwinkel acties met overnachting en vervoersbewijzen terug, maar dat is het enige wat ik zo snel kan bedenken.
Tienertoer, maar dat is vast niet bruikbaar voor TS.

Reageer