beantwoord

Kunt u voor mij uitzoeken tot hoelang de couponcode geldig is?

• 30 January 2017
  • 4 reacties
  • 197 Bekeken

Heb hem per mail toegestuurd gekregen, maar kan nergens een einddatum vinden
icon

Beste antwoord door Thomas NS 1 February 2017, 15:17

Update: Truussmid heb ik voorzien van de geldigheid van haar couponcode en de einddatum hiervan. Het ging hier om een coulancecode van ons waar geen geldigheidsdatum doorgegeven is bij het verstrekken hiervan.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Het is niet heel verstandig de couponcode online te plaatsen, nu kan namelijk iedereen die code gebruiken. Ik hoop dat een moderator hem snel even uit de titel haalt.
Reputatie 6
Badge
Dit hoort echt ergens in de mail vermeld te staan. En wat Slidestops zegt: niet heel verstandig om een couponcode online te gooien.
Reputatie 7
Hallo truussmid, en welkom op het NS Serviceforum.

Om jouw privacy te bewaren, heb ik de couponcode intern opgeslagen maar in jouw topictitel onherkenbaar gemaakt.

Zou je mij misschien een priv├ębericht willen sturen (door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht') en daarin jouw NAW-gegevens en geboortedatum kunnen sturen? Geef in het bericht ook aan hoe je aan deze couponcode komt, dan ga ik kijken of ik je zo kan helpen.
Reputatie 7
Update: Truussmid heb ik voorzien van de geldigheid van haar couponcode en de einddatum hiervan. Het ging hier om een coulancecode van ons waar geen geldigheidsdatum doorgegeven is bij het verstrekken hiervan.

Reageer