Kan iemand me uitleggen wat we over het hoofd zien bij de volgende gedachte spinsels. Het valt me op dat ieder jaar de abonnementsprijzen stelselmatig omhoog gaan. Maar waar gaan deze kosten naar toe in de totale dienstverlening van de NS?
Wat mij opvalt is dat het voor de zoveelste keer blijkbaar niet mogelijk is om met alle state of the art voorzieningen bij winterse omstandigheden de totale dienstverlening en dienstregeling optimaal te verzorgen. En als ik het allemaal goed gevolgd heb is juist hier veel in geinvesteerd de afgelopen jaren om dit te verbeteren. Wederom de vraag, abonnementskosten gaan omhoog, maar waar gaan die kosten nu echt naar toe? In verbeteren van de dienstverlening en regeling zit naar mijn mening geen enkele verbetering in als ik de balans voor mezelf opmaak op basis van de huidige stand van zaken met de huidige weeromstandigheden. Juist hier zou je zichtbaar verbetering in merken als daar aan gewerkt is lijkt me. Kritiek geven is gemakkelijk maar ik ben van mening door tranparate communicatie we veel meer lering en begrip voor elkaar kunnen hebben.
Beste antwoord door Tamzin
En als ik het allemaal goed gevolgd heb is juist hier veel in geinvesteerd de afgelopen jaren om dit te verbeteren.
Dat zou gebeuren, maar de ombouw van de wisselverwarming van kwetsbare gasververwarming naar veel betrouwbaardere elektrische verwarming blijkt slecht zeer mondjesmaat te zijn uitgevoerd door ProRail.
Verder betaalt u aan NS maar de problemen bij winterweer zitten vooral bij ProRail (wissels).