beantwoord

La place: is je treinkaartje de bon?

• 4 maart 2019
  • 2 reacties
  • 235 Bekeken

Ik heb een dagkaart in combinatie met La Place gekocht, voorheen kreeg je aparte voucher voor LP maar die zit er niet bij! Is je treinticket meteen je LP bon?
icon

Beste antwoord door Emma NS 4 maart 2019, 11:23

Beste CharlotteV, welkom bij onze Community!

Hoogstwaarschijnlijk is hier iets niet helemaal goed gegaan. Wanneer je een kaartje koopt bij de Spoordeelwinkel, krijg je je vervoersbewijs en je voucher als aparte tickets! Nu geef je aan dat jouw voucher voor La Place ontbreekt, mijn excuses hiervoor, dit willen we natuurlijk anders zien! Je kunt even contact opnemen met de Klantenservice van de Spoordeelwinkel, stuur ons even een bericht via deze link. Mijn collega's helpen je graag.
Bekijk origineel

2 reacties

Beste CharlotteV, welkom bij onze Community!

Hoogstwaarschijnlijk is hier iets niet helemaal goed gegaan. Wanneer je een kaartje koopt bij de Spoordeelwinkel, krijg je je vervoersbewijs en je voucher als aparte tickets! Nu geef je aan dat jouw voucher voor La Place ontbreekt, mijn excuses hiervoor, dit willen we natuurlijk anders zien! Je kunt even contact opnemen met de Klantenservice van de Spoordeelwinkel, stuur ons even een bericht via deze link. Mijn collega's helpen je graag.
Reputatie 5
Heb het ook meegemaakt dat de voucher van een dergelijke aanbieding er niet bij was. Om die reden laat ik zulke aanbiedingen liever links liggen.

Reageer