beantwoord

Laden enkele reis e-ticket op Reisplanner Xtra-app niet mogelijk

• 1 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 707 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Via de website Actievandedag heb ik twee e-tickets aangeschaft (twee enkele reizen). Via de website van NS heb ik de twee aparte couponcodes verzilverd voor twee enkeltjes. In het verleden heb ik deze e-tickets succesvol op mijn Reisplanner Xtra app weten te plaatsen. Helaas ontbreekt deze keer de vermelding 'Laden in de Reisplanner App op uw mobiele telefoon'.

Hoe laad ik de tickets toch in de app? Ik heb niet de beschikking over een printer. Als deze mogelijkheid verschilt per type e-ticket, is dat misschien handig om te vermelden op: https://www.ns.nl/reisinformatie/ns-op-uw-mobiel/mobiele-tickets.html.
icon

Beste antwoord door Slidestops 1 oktober 2017, 23:24

Actie van de dag kan inderdaad niet worden geladen in de app. Nog niet alle e-tickets zijn in de app te laden.

Zonder het ticket uit te printen is hij niet te gebruiken. U kan altijd printen. Hema, kruidvat, copyshop, bibliotheek etc.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Actie van de dag kan inderdaad niet worden geladen in de app. Nog niet alle e-tickets zijn in de app te laden.

Zonder het ticket uit te printen is hij niet te gebruiken. U kan altijd printen. Hema, kruidvat, copyshop, bibliotheek etc.
Reputatie 1
Of bij Tickets & Service laten printen, kost wel €2,50
Reputatie 2
Het zou wel fijn zijn als al het NS Personeel hiervan op de hoogte is, want ook ik ben hiermee de boot ingegaan. Ik zag inderdaad enkel de optie uitprinten, nagevraagd op twitter en die zeiden ja als je 'm bestelt komt daarna de NS Extra App link in beeld.... niet dus! En toen was het helaas we kunnen niks doen... je moet 'm echt uitprinten.... #gedoebijhetrestaurant. Overigens zijn de handleidingen van Actievandedag tot op de letter correct (!).

PS: Bij de Hema kun je niet uitprinten, enkel foto's afdrukken.

Reageer