beantwoord

Lentetour concert Marco Borsato

• 23 mei 2019
  • 5 reacties
  • 1980 Bekeken

Jullie bieden een speciaal treinkaartje aan voor 19 euro naar concert in De Kuip.
Nu wil ik aanstaande donderdag met mijn dochter samen reizen vanuit Breda naar Rotterdam stadion. Dan kan ik toch ook gebruik maken van de Lentetour? Dan kost dit 32 euro. Dus 16 euro pp.
Ik heb begrepen dat er extra treinen ingezet worden. Dus er is ook vervoer mogelijk indien het concert uitloopt en je de aansluiting 23.44 uur mist. Klopt dit. Niet dat wij in Rotterdam stranden
Graag jullie reactie op deze twee vragen
icon

Beste antwoord door Jouke NS 23 mei 2019, 21:31

Hallo Desiree itGroen en welkom bij de NS Community.

Voor de eerste vraag geldt dat je de Lentetour kunt gebruiken mits je maar in de daluren reist. NS zet extra treinen in maar wanneer je de laatste trein mist die nu wordt aangegeven in de reisplanner heb je helaas wel een uitdaging. NS zal geen latere treinen inzetten wanneer een concert uitloopt.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Desiree itGroen en welkom bij de NS Community.

Voor de eerste vraag geldt dat je de Lentetour kunt gebruiken mits je maar in de daluren reist. NS zet extra treinen in maar wanneer je de laatste trein mist die nu wordt aangegeven in de reisplanner heb je helaas wel een uitdaging. NS zal geen latere treinen inzetten wanneer een concert uitloopt.
Reputatie 7
Badge +3
De reisplanner is leidend. De treinen die daar in staan zullen rijden. Check vlak voor het concert nog even de planner, dan weet je wat echt de laatste trein zal zijn (en dat je dus eventueel eerder weg moet van het concert).
Reputatie 5
Welk station wilt u naar toe reizen?
Als je voordeelticket ( aanbod van ticketmaster bij concert Marco) retour 18,-
moet je dan op dezelfde dag heen en terug reizen?
Badge
Treintickets zijn altijd geldig gedurende de dag die er op staat tot de volgende dag 4.00 uur.

Reageer