beantwoord

Los treinkaartje

Kan je met een los treinkaartje op het Q-park zwijndrecht ook parkeren? Of moet je daar een OV kaart voor hebben.
Ik ben ook in het bezit van een invalidekaart, maar weet niet of er een invalideparkeerplaats aanwezig is.
icon

Beste antwoord door JanH NS 24 november 2015, 12:09

Hallo Treinkaartje, welkom op het forum. Zoals Keuzereiziger aangeeft kan je alleen gebruik maken van de korting voor het parkeren als je gebruik maakt van een OV-chipkaart en dus een geldige check-in en check-out hebt voor die dag.
Ik wil hier nog wel op aanvullen dat je met een eenmalige OV-chipkaart (een kaartje uit de automaat) ook gebruik kan maken van de korting, met een e-ticket kan dit dus helaas niet. Voor meer informatie over het parkeren verwijs ik je graag naar onze website.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Helaas krijgt u bij Q-Park alleen korting als u op diezelfde dag een reis bij NS gemaakt heeft met de OV-chipkaart. Zie ook de reactie van NS op https://forum.ns.nl/acties-uitjes-10/e-ticket-gebruiken-voor-kortingstarief-parkeren-qpark-16544. Ieder fatsoenlijk parkeerterrein moet wettelijk beschikken over een invalidenparkeerplaats, dus het lijkt me wel dat die er zijn.
Hallo Treinkaartje, welkom op het forum. Zoals Keuzereiziger aangeeft kan je alleen gebruik maken van de korting voor het parkeren als je gebruik maakt van een OV-chipkaart en dus een geldige check-in en check-out hebt voor die dag.
Ik wil hier nog wel op aanvullen dat je met een eenmalige OV-chipkaart (een kaartje uit de automaat) ook gebruik kan maken van de korting, met een e-ticket kan dit dus helaas niet. Voor meer informatie over het parkeren verwijs ik je graag naar onze website.

Reageer