beantwoord

losse kaarten kopen in de bus

• 10 juni 2020
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Kan ik nog steeds een losse ticket in de bus kopen? Ik ben mijn ov kaart kwijt

icon

Beste antwoord door Robert B 10 juni 2020, 23:27

Welkom bij de NS Community!

Normaal kan dat altijd bij de chauffeur (met PIN betalen)  of bij automaten van een busvervoerder, voor een los kaartje of dagkaart (die soms goedkoper zijn dan reizen op voltarief met een ov-chipkaart ook nog).

Maar met de coronamaatregelen vaak niet nu (achteraan instappen en zo). Dan heb je de keuze tussen kijken op de website van de busvervoerder voor een e-ticket, of tegen de chauffeur roepen “ov-kaart kwijt!” en hopen dat die zegt “is goed, ga maar zitten”.

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Calista en welkom bij de NS Community. 

Ik zie dat Robert B je vraag al heeft beantwoord, kunnen we je verder nog iets mee helpen? 

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Normaal kan dat altijd bij de chauffeur (met PIN betalen)  of bij automaten van een busvervoerder, voor een los kaartje of dagkaart (die soms goedkoper zijn dan reizen op voltarief met een ov-chipkaart ook nog).

Maar met de coronamaatregelen vaak niet nu (achteraan instappen en zo). Dan heb je de keuze tussen kijken op de website van de busvervoerder voor een e-ticket, of tegen de chauffeur roepen “ov-kaart kwijt!” en hopen dat die zegt “is goed, ga maar zitten”.

Reageer